In welke kleertjes neem je je baby mee naar huis?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mamary, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    misschien een aparte vraag...

ik vroeg me af in welke kleertjes ik mijn zoontje mee naar huis neem? ik ga in het ziekenhuis bevallen. nu heb ik een heleboel kleertjes aangeschaft.. maar die zijn van de echte broekjes en tshirtjes..
    misschien dat ik een zachte joggingspak moet aanschaffen om hem mee te nemen? ik ben te vroeg maar ik vind het toch leuk om te fantaseren wat ik mn baby aan ga trekken als we naar huis komen. wat trekken jullie de babies aan? ben benieuwd

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Martina had een overslaghemdje en een broekje aan.
    Maar neem wel 2paar kleertjes mee voor het geval dat je moet blijven.

3. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een superleuk shirt gekregen met daarop de 'stamboom'. Maar dan heel logisch. Mama daarnaast papa en daaronder IKKE! Als mutsje heb ik een mutsje gekregen met daarop de tekst: 'Bad hair day'. Wel in neutrale kleuren want we weten niet wat het wordt.
    Uiteraard heb ik een paar rompertjes ingepakt in verschillende maten omdat je toch niet zeker weet hoe groot de kleine is. (En wat me opvalt is dat er toch nogal wat maatverschil is tussen dezelfde maten.)
    Leuk he om die kleertjes uit te zoeken. Het komt allemaal zo dichtbij!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    harmless. dat is toevallig dat truitje heb ik ook in het groen. ik doe daar een wit broekje onder zonder voetjes en dan sokjes en slofjes en mutje in het zelfde groen als het truitje. toen ik het kocht wist ik nog niet wat het werd vandaag de algemene kleur.

5. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja inderdaad dat is het! Ik vind het een supershirt. En inderdaad goed te combineren met een wit broekje. En lekker neutraal. Helemaal leuk. (Toen ik het kreeg was ik er al weg van)

6. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik had 2 zachte pakjes bij prenatal gekocht. Een van Nijntje en ene met diertjes erop en My best friends erdoor geschreven. Lekker zacht. Ook een mutsje hadden we bij en sokjes. Van alles 2 voor het geval we langer moesten blijven.

7. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    wij hebben ook het pakje van de prenatal met nijntje erop als eerste pakje, ik heb echter nog meer kleertjes in de tas omdat we wat langer blijven in het kraamhotel. Ze hebben daar ook kleertjes maar vind het wel leuk en prettig als mijn kindje zijn/haar eigen kleertjes draagt

8. Niet meer actief

wij hadden een pakje van nijntje gekocht wat bestond uit:

romper met lange mouwen
    truitje
    broekje
    slofjes
    mutsje

Heel leuk!

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman had een shirtje aan met een joggingpakje en een mutsje en sokjes.

10. mamma2007

mamma2007 Actief lid

7 jul 2006
    146
    0
    0
    Tilburg
    een zacht truitje met de tekst made with love met een zacht broekje mutsje en sokjes

11. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Mijn man en ik hebben samen voor ons kereltje een pakje gekocht die hij aankrijgt na de geboorte.

12. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Nikki had ook dat " stamboom" truitje aan toen ze naar huis kwam :) met een wit broekje met voetjes eraan vast en een wit mutsje ;)

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    het is wel een populair truitje he, van dat stamboom. blij dat ik dat heb gekocht kon het gewoon niet laten hangen

14. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Wij hadden een truitje met papa's kanjer erop, een lime groen zacht broekje (beide prenatal) een heel mooi mutsje (zie album) en groene gestreepte slofjes.
    Ik plaats wel ff een foto in mijn album.
    Ook zou ik zeker meerder pakjes meenemen. Wij hadden 2 boxpakjes mee, die heeft hij in het ziekenhuis aangehad. En het mooie pakje die hij aanhad toen we naar huis gingen.

15. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Heerlijk om uit te zoeken wat je kleintje straks aankrijgt he? Wij zijn lang op zoek geweest naar kleertjes voor het eerste moment of het moment dat we met de kleine naar huis mogen (als we in het zh moeten bevallen).

Wij hebben nu bij Simply colors 2 shirtjes besteld waarop we de naam van de kleine al hebben laten drukken. Dit worden dan ook de eerste kleertjes met daaronder een neutraal broekje.
    Nu maar hopen dat de echo ons niet verkeerd ingelicht heeft ;)

16. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier gewoon een romper, broekje, truitje sokjes en een vestje en dan in de voetenzak in de maxi-cosi... was dan ook februari. In de zomer gewoon hetzelfde maar zonder voetenzak.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ik had een leuk jogginspakje. Zie album. Lekker zacht en voor elk geslacht, ;)

Natuurlijk een rompertje, mutsje en sokjes erbij.

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wij hadden van de ouders van mijn man een truitje gekregen met daarop 'Kleintje Tesink (achternaam van mijn man en ook van mij...) Hieronder had ik een rood broekje gekocht (van ons beide de favoriete kleur en ook de tekst was in rood, ja mijn schoonouders weten wel wat wij leuk vinden) en dit heeft ons mannetje in het ziekenhuis aangehad en ook toen hij mee naar huis kwam. Ik had ook nog een jurkje in de tas zitten mocht het een meisje zijn geworden....
    Overigens heeft mijn man toen ik langer moest blijven door de ongeplande keizersnee gewoon meer kleertjes meegenomen van thuis, die Nick in het ziekenhuis ook nog heeft aangehad. HIj heeft dus alleen eigen kleertjes aangehad in het ziekenhuis.

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @duikster, waar kan je zo'n shirtje laten maken?

20. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Je kan zo'n shirtje laten maken bij simplycolors.nl

Deel Deze Pagina