Sab Simplex-vraagjes

Discussie in 'Voeding' gestart door RoAn1981, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Op aanraden van een vriendin heb ik Sab Simplex besteld en vandaag binnen gekregen. Onze dochter van 6,5 week heeft in de avond voor de een na laatste fles enorm veel last van krampjes dus ik hoop dat het iets voor haar gaat doen. Infacol leek even te helpen maar dat bleek maar tijdelijk te zijn.
    Ik vraag me alleen wel een aantal dingen af:
    Waarom is het alleen in Duitsland te krijgen, m.a.w. kan ik het echt veilig gebruiken?
    Moet ik de Infacol eerst afbouwen voordat ik met SS begin of kan ik er meteen mee stoppen en dan gelijk met SS beginnen?
    Moet je het bij elke voeding gebruiken?

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Volgens mij is sap simplex t zelfde als infacol alleen zit er in sap simplex meer van de werkzame stof.
    Ik deed altijd om de voeding, maar ik gaf ook bv dus werd anders wel erg veel. Cinababy hielp hier trouwens beter dan infacol, maar dat zal per kindje verschillen natuurlijk.

3. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Dit. En je hoeft Infacol niet af te bouwen. Je kan er zo mee stoppen en met Sab Simplex beginnen. Kan na iedere flesje, of om en om.

4. allstar

allstar Actief lid

29 mei 2012
    344
    6
    18
    wij doen het in iedere fles, en zijn nu pas aan het afbouwen, hij is nu 5 maand... het effect is een beetje weg als je het niet in elke fles zou doen, het haalt het schuim van de melk af...

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    Sab simlex is ook in nederland te krijgen, tenminste hier in limburg krijg je het gewoon in de apotheek.
    Wij doen het ook in iedere fles en het werkt gewoon super!

Nog wat tips tegen de krampjes zijn de fles nieg schudden dan komt rr lucht in. Je ksn beter roeren met een vork. Afgekookt water gebruiken ipv gewoon uit de kraan. En echt goed laten boeren, vaak hebben ze meer dan 1 boertje, je moet alleen ff geduld hebben en een beetje van houding wisselen zodat de lucht kan verpkaatsen.

Succes!

Deel Deze Pagina