water bijgeven bij bv?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door vosje2000, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Gelijk heb je, ten alle tijde gewoon je gevoel volgen :D
    Je doet het goed hoor!

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ow *zucht* Ben nog niet eens bevallen en kreeg dit advies ook al van mn vader.

Ik meteen: Nee hoor, want borstvoeding is ook een goede dorstlesser.

Vader: Nee, dat staat gelijk aan eten en jij wilt ook wel eens wat anders drinken. Zo krijg je alleen een dikke baby. *zucht*

(sowieso, al die adviezen die ik nu krijg, word ik een beetje kriebelig van! b.v. 6 weken borstvoeding geven is zat, daarna gewoon lekker gaan afbouwen)

3. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh, dat gaat lekker door als de kleine geboren is hoor Wendy. En niet alleen op bv-vlak. Als je een kind hebt, menen volslagen vreemden ineens het recht te hebben om zich overal mee te bemoeien: draagdoek (gevaarlijk!), wel een jasje, niet een jasje, loopt ie al? nee? enz enz enz

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

@stranger... Pfff ik hoop dat mn blik dan genoeg doet hihi (tegen vreemde) Ik vind het echt zoo vreselijk irritant!

Ik wil zoo graag dat de borstvoeding gaat lukken, sta (we staan) er ook 100% achter. Een vriendin vond het maar raar dat we geen flesjes in huis haalden, omdat bij haar het niet gelukt was. (en altijd fijn, dat ze dat dan ook iedere keer moet zeggen *zucht*)

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wendy, het is even doorzetten in het begin, maar als je erg gemotiveerd bent lukt het meestal wel. Het is vaak even heel erg doorbijten (vooral de eerste paar dagen, je productie moet op gang komen en je kindje moet het snappen), maar je (en je kindje) krijgt er zoveel voor terug!

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Jezelf gewoon afsluiten voor meningen van anderen en lekker je eigen gevoel volgen.

7. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Ik kreeg inderdaad ook van een paar mensen het 'goede' advies om Eliora water te geven. Mooi dat ik dat niet doe.

8. Zaki

Zaki Lid

23 mei 2008
    10
    0
    0
    iedereen zegt ook altijd tegen mij water te geven aan me kleine..k had het vorige keer bijna gedaan omdat k echt d8 dat hij anders elke keer dorst had ..uiteindelijk tog maar niet gedaan, ik w8 nog wel ff tot hij wat ouder is..

9. Zaki

Zaki Lid

23 mei 2008
    10
    0
    0
    ik lees hier dus dat ik niet de enige ben die elke keer van die ädviezen krijgt hahaha goedbedoeld maar soms zo fout.

Deel Deze Pagina