Hoi. Mike is nu 5 maand en 3 weken. Mss raar om te zeggen maar hij is echt een voorbeeld baby. Helemaal geen last mee, lacht veel , slaapt wanneer hij moet slapen en huilt bijna niet. Alleen savonds voor t slapen gaan wil hij nog wel eens wat jengelig zijn. Maar sinds 3 dagen is dit wel ff anders. Huilt nu best veel(vooral voor slapen gaan en niet alleen savonds meer) wangetjes worden idd wel wat roder. Als hij zijn speen niet in heeft is t enige wat hij doet op zijn handjes sabbelen. We hadden gister idee dat hij wat luieruitslag had maar dat was vandaag niet meer te zien. Ik voel wel iets punterigs in zijn mondje maar weet niet zo goed of dat evt. al een tandje kan zijn. Kan niet echt zeggen dat hij meer kwijlt. Mss iets meer dan normaal maar dat is me nog niet echt opgevallen. Verder merken we niks aan hem(eet goed, lacht nog steeds veel en dat soort dingen) dus hoef ik denk ik geen zorgen te maken dat t iets ernstigs is Maar kan dit een teken zijn dat hij last gaat krijgen van een tandje(s).? Michel
hey zou goed kunnen hoor je kunt het ook zien/voelen als z'n tandvlees roder en een bobbel heeft zitten
Bij Laura konden we helemaal niet zien dat het tandje eraan kwam! Niets roder of meer kwijlen! En opeens werdt ze hangerig, huilerig en lastig. En ja hoor dezelfde avond zagen we een wit puntje! Dat kan je wel heel goed zien hoor! Maar bij laura is er pas sinds een week dat ene tandje door! Dus ff aankijken!