water en fopspeen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door gipsy68, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gipsy68

gipsy68 Lid

9 feb 2007
    40
    0
    0
    vlissingen
    hey lady's
    nou mijn eerste 4 weken met mijn dochter zitten erop
    al met al (krampjes! :cry: :confused: ) valt het me heel erg mee hoor
    maar heb ff twee vragen moet je gekookt water ook in de koelkast bewaren?
    enne mijn minimuppet accepteerd geen fopspeen maar heeft giga zuigbehoefte iemand tips waardoor ze de speen wel gaat pakken?
    verder heb ik al veel info hier weggeplukt dusse vooral doorgaan hoor

groetjes

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman pakte in het begin ook geen speen, alleen mijn pink. Pas na een maand of 3 pakte ze een speen.

3. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Idd de pink, ik heb ook nachten met mijn pink in haar mondje gezeten.
    succes

4. gipsy68

gipsy68 Lid

9 feb 2007
    40
    0
    0
    vlissingen
    tja die vingers van mij vind ze dus niet te pruimen helaas hihi :(

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Merel wil geen speen en geen vingers :( .

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey gipsy, over dat gekookte water. je zegt dat je kindje krampjes heeft. Mijn schoonzus is overgestapt op bar le duc als water voor de flessen en in een keer waren de krampjes weg. misschien het proberen waard.

Ik denk overigens wel dat je gekookt water in de koelkast moet bewaren

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Welk model fopspeen heb je? In het begin vinden die kleintjes het kers model meestal het fijnste, die lijkt het meeste op een tepel.

Gekookt water kun je idd het beste in de koelkast bewaren, zo blijft het schoon van bacterien. Net als je gesterriliseerde flessen, die kun je ook het beste in de koelkast bewaren.

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dat wilde ik ook meteen vragen, want wij hadden een kers model maar Louise kon daar echt helemaal niks mee.... ze heeft nu sinds haar geboorte al die van avent, zijn eigenlijk speciaal voor kindjes die de speen in hun mond omdraaien, dus zijn aan beide kanten hetzelfde.

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Manuela, die jij beschrijft zijn juiste de kersmodellen. Die met zo'n plat kantje eraan zijn de dental modellen en die worden de eerste weken nogal eens geweigerd ;)

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    De vraag over het water kan ik niet beantwoorden, want ik maak iedere fles voor zich.

Wij deden de vitaminedruppeltjes op de speen (die kreeg hij omdat hij BV kreeg). Nu geen vitaminedruppeltjes meer want FV, maar als hij écht niet wil (komt zeer zelden voor), wil 1 druppeltje Cinababy wel eens helpen.

Succes

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je flessen geeft dan kun je gewoon kraanwater gebruiken, en is gekookt water niet nodig.
    Als je borstvoeding geeft heb je geen gekookt water nodig.

Voor de zuigbehoefte: als je bv geeft, gewoon blijven aanleggen. Als je je kind flest, dan werkt een pink vaak goed, maar die moet je dan wel diep (tot bijna in het keeltje) in de mond steken. Een kleinere speen en halverwege de fles een boerpauze helpt ook vaak.

Deel Deze Pagina