hoi dames ben benieuwd of een van jullie kindjes ook zo graag schoentjes aandoet ! hoor altijd nee ze trekken ze uit , ze houden hun schoenen en kousen niet aan atc ... mijn meid word 24 februari 1 jaar en ze is nu in haar ontdekkingsfase , kruipen , begint te lopen , rechtstaan , rechttrekken , ... ik had schoentjes gekocht van clarcs first shoe die zijn vanonder nog redelijk soepel . omdat het met die vrieskou steenkoud was op de grond en vond het zo zielig dat ze zo een koude voetjes had . nu is ze dol op haar schoenen en ze laat dit blijken , soe zegt ze en steekt dan haar voetje in de lucht , nog kindjes die dat doen ? of als ze iets wil dan gaat ze wijzen , vind het echt schattig
Nou mijn zoontje komt wel om de haverklap met z'n schoentjes aanlopen, maar denk meer omdat hij weg wilt Mijn dochter heeft op haar kamer Marokkaanse schoentjes met kleine hakjes en die vind hij trouwens ook helemaal geweldig, trekt hij dan aan en loopt heel wijs door het huis ermee te stappen (met een tasje om z'n nek haha)
wahaha zie het zo voor me geweldig , amaryllis loopt trouwens continu met een broek om haar nek als sjaal dus de twee pijpen elk aan 1 kant 1 pijp haha
Haha ja Carmen had dit ook al heel vroeg, ze vind schoenen gewéldig (heeft ze niet van dr moeder trouwens)..
Hihi Leuk he! Hier laast gefilmt dat ze mijn croc pantoffel aantrok en er mee door de kamer sjokte. En ook heel de tijd haar jas pakken omdat ze dan weg wil..en zelf proberen slab om te doen en dan hup onder de kin, kin omlaag en dan blijft ie hangen en lopen maar.
Ja hoor, hier ook rond die tijd echt een schoenenmeisje, alles wat ze aan schoentjes zag liggen moest ze aan (ook iets te groot, sloffen, voor de zomer, regenlaarsjes, pfff alles wat ik al had liggen) en liefst over elkaar heen ) Idd pakken, aan je geven, en pootje omhoog steken Nu probeert ze ze liever zelf aan te trekken, en is ze daarna drukker met andere dingen zoals rondlopen. Als ze nu haar schoentjes pakt wil ze idd naar buiten.
Nou mijn dreumes is echt niet dol op schoenen aandoen, als we thuiskomen gaat ze zitten en wijst meteen naar de schoenen en zegt UIT! Sokken doet ze zelf uit en probeert ze aan te doen maar dat lukt nog niet zo goed, meestal blijft de sok achter een teen hangen
haha kleine kindjes zijn geweldig !! vind het zoo lief om zien en soms als ze haar schoentje vast heeft , kijkt ze dernaar en doet dan een heel gesprek tegen haar schoen
dat sokje uit willen doen ken ik ook , als ze in der box zit trekt ze haar sokje uit en dan probeert ze die terug aan te doen maar dat lukt niet en blijft meestal ook achter een teen hangen
Milan heeft ook graag zijn schoenen aan 's Ochtends als we wakker worden, pakt hij 9 van de 10 keer meteen zijn schoentjes en die moet ik hem dan aatrekken haha.
Onze zoon heeft schoentjes van Oxxy met klittenband en die wil hij altijd zelf dichtdoen (helemaal schots en scheef natuurlijk). En sinds een week komt hij regelmatig naar me toe, pakt mijn hand vast om me vervolgens richting de trap te trekken. Ik moet dan het traphekje open doen zodat hij boven kan spelen!