nou ja zeg...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

schrijf ik net overal dat elijah zo goed drinkt uit die difrax fles, heb ik er weer een nieuw probleem bij! ik gebruik die kersspeen, ik heb nu het gevoel dat hij zich verslikt omdat de speen te kort is ofzo.

heb maar weer die avent gepakt en uitgekookt... :rolleyes: probleem alleen is dat hij met die brede spenen m zo raar in de mond pakt, onderkant vanhet lipje gaat er mooi overheen en boven pakt ie m zo zuinig, met zijn lipje naar binnen gekruld...

iemand tips om m beter te laten vastpakken, heb namelijk het idee dat die speen want verder in zijn keel kan, waardoor hij zich niet meer verslikt..

hij heeft de laatste dagen namelijk ook weer wat krampjes, zou dat daar door kunnen komen?

2. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Volgens mij hoort dat zo, zo drinkt sofie al haar hele leven (6 weken dus :D )

Groetjes Lisette

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.276
    4.508
    113
    Ach joh dat had en heeft Kylian ook zo vaak, gewoon even met je vinger het lipje goed fluppen en probleem opgelost.

Groetjes Anita

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi goed fluppen ;)

hier heb ik ook de avent speen en dat gaat goed hoor

5. sim

sim Niet meer actief

oke, ik ga met de volgende voeding fluppen, ben benieuwd, ik laat het nog weten :D

6. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Sven doet dat ook met z'n bovenlip, zowel aan de fles als aan de borst... Hij verslikt zich er alleen nooit in! Inderdaad even met je vinger het bovenlipje goed doen, dat doe ik aan de borst ook wel eens met de onderlip van Sven!

7. sim

sim Niet meer actief

nou ik heb het geprobeerd en op zich ging het al beter, ben benieuwd of het zo blijft.. :D

8. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Thijs drinkt altijd met het bovenlipje naar binnen. Ik had het idee dat hij daardoor de borst minder goed kon pakken, maar bij de fles maakte het niet uit.
    het kan toch geen kwaad verder?

Lies

9. sim

sim Niet meer actief

nee volgens mij niet hoor, elijah pakt m overigens nu goed, ik heb de brede van difrax nu, (had ik nog in mijn collectie van aangeschaft 'mislukte'flessen) hij pakt die beter dan avent. hij drinkt nu een stuk rustiger (aan die smalle scheurde hij echt alsof zijn leven er vanaf hing) merk ook minder krampjes nu :D

Deel Deze Pagina