op de normale fruithapjes zit een deksel en kun je 24 uur bewaren in de koelkast. op frutapura zit geen deksel dus af je hem open hebt gemaakt kun je hem niet sluiten. ze eet per dag ongeveer de helft van een bakje en de rest gooi ik weg. kun je die bakjes als ze geopend zijn en met alluminiumfolie weer zijn ingepakt tot de volgende dag bewaren? en hetzelfde eigenlijk met vers fruit. ik moet nog even een staafmixer halen en maak nu haar hapjes in de blender, maar dan moet er wel meer fruit in. ik vind het zo zonde om steeds veel weg te gooien.
Over de houdbaarheid kan ik niks zeggen. Staat er niet iets op de verpakking? Anders even mailen naar frutapura... Ik heb een staafmixer, maar gebruikte die niet voor de fruithapjes. Het fruit wordt er heel 'luchtig' van. Ik rasp en prak het fruit. Dat werkt ook prima!
Er staat op de verpakking dat je het na twaalf uur geopend te hebben niet meer mag consumeren, maar ik weet niet of als je het goed afsluit dat je het alsnog mag geven. Groetjes van Dolfijntje
ik heb het er ook niet op zien staan. Ik sluit zo'n cupje gewoon af met een stukje folie en bewaar het in de koelkast. De volgende dag smaakt het nog heerlijk en geniet onze kleine er weer van. Ik zou het niet nog langer bewaren, maar 1 dag na opening en dan in de koelkast, ik heb er geen probleem mee.
oh m'n vriend heeft het kartonnetje net weg gegooit waar alles op staat. het is niet heel vies, ik heb nu banaan/appel. het ziet er een beetje uit als appelmoes en zo smaakt het ook. het smaakt in ieder geval beter als de groentehapjes
volgens mij kun je het bakje nog wel even in de koelkast bewaren, afgedekt met folie, als je er niet met het lepeltje waar ze van gegeten heeft, in bent geweest. Dus de helft vantevoren apart in een kommetje en niet met speeksel in het restant komen.
ik maak zelf fruithapje en meestal veel dus de helft doe ik in een bakje en doe hem in de koelkast volgende dag weer eten ,,maar nooit langer dan 2 dagen invriezen van fruit vind ik zelf niet zo lekker meer
ik kan niet invriezen, heb de vriezer weggegooid ,dat dit stond altijd aan en er zat niets in. en in de koelkast zit geen vriesvakje. maar dat het 1 dag bewaard kan worden is genoeg, ze eet een half bakje per dag, en als het vers fruit is vnd ik het zelf ook lekker om op te eten wanneer er over is.