Hoe lang moet je een spiksplinternieuwe fles uitkoken? En hoe doe je dat eigenlijk? De fles in z'n geheel in een pannetje met kokend water? Groetjes, Hanna76
Het harde plastic (fles, ringen) kun je 5 minuten koken. Na 2 minuten doe je de zachte plastic delen(speen) erbij, zodat die nog 3 minuten meekoken. En natuurlijk alles even los van elkaar halen
Hier heb ik ook nog een vraagje over. Misschien een stomme vraag.. Doe je dit van te voren al of pas als het kindje er is?
Daar vraag je wat.. Ik was van plan BV te geven, dus heb ze pas uitgekookt toen ik ze nodig had (al wel binnen een week).. Maar ik denk dat je ze in ieder geval nog eens uit moet koken voor het gebruik. Want als je ze met 37 weken al uitkookt, kunnen ze tot 5 weken lang liggen, totdat de kleine er werkelijk is. En als ze liggen, verzamelen ze ook allerlei gekke dingen. Dus ik denk dat je ze dan ook nog wel uit kunt koken. Dat is toch binnen 10 minuten wel gedaan. Of eventueel 2x, alvast rond de 37 weken, en dan nog eens als de kleine er is.. Of nog beter: gewoon tijdens de bevalling, heb je nog iets te doen
gebuik je dan geen sterrelisator voor in de magnetron.? ik heb er zo een van advent en dan doe ik alles in dat ding voor 6 minuten is de magnetron en klaar is kees groet susanne