voedings vragen bij onderwerp voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door slingding, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ik wil even wat kwijt, in deze topic (baby en dreumes) staan veel vragen of verhalen over voeding en schema´s.
    Er ise en apart onderdeel voor voeding hier.
    Nu kijk ik graag naar verhalen en ervaringen maar wat betreft voeding moet ik op 2 plaatsen gaan kijken als ik wat weten.
    Het is toch veel handiger en overzichtelijker als alles over voeding bij het onderwerp voeding komt te staan?
    dat wilde ik even kwijt.

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Vind ik ook eigenlijk.

3. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ben ik ook met je eens maar ikmoet erbij zeggen dat er bij voeding haast niet word gereageerd en hier wel ;) en het hoort toch eigenlijk ook bij baby en dreumes?

4. sim

sim Niet meer actief

ik haal het ook wel eens door elkaar :) moet ik bekennen.

maar soms komen flessen en voeding ook wel eens dicht bij elkaar in de buurt.

eigenlijk lees ik hier alleen nog maar de fora's lounge, baby en dreumes en voeding. maar het is inderdaad net of hier net even wat meer mensen komen en wat vaker..

5. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    dus eigenlijk is het misschien net o handig als het gewoon bij elkaar in zit? ;)

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb er geen last van, ik kijk elk forum om de beurt na en dan lees ik wat me interessant lijkt. Valt me niet eens op wat in welk forum staat... maar ik kan het me wel voorstellen van mensen die wel speciaal over een onderwerp willen praten.

Deel Deze Pagina