Ik wil even wat kwijt, in deze topic (baby en dreumes) staan veel vragen of verhalen over voeding en schema´s. Er ise en apart onderdeel voor voeding hier. Nu kijk ik graag naar verhalen en ervaringen maar wat betreft voeding moet ik op 2 plaatsen gaan kijken als ik wat weten. Het is toch veel handiger en overzichtelijker als alles over voeding bij het onderwerp voeding komt te staan? dat wilde ik even kwijt.
ben ik ook met je eens maar ikmoet erbij zeggen dat er bij voeding haast niet word gereageerd en hier wel en het hoort toch eigenlijk ook bij baby en dreumes?
ik haal het ook wel eens door elkaar moet ik bekennen. maar soms komen flessen en voeding ook wel eens dicht bij elkaar in de buurt. eigenlijk lees ik hier alleen nog maar de fora's lounge, baby en dreumes en voeding. maar het is inderdaad net of hier net even wat meer mensen komen en wat vaker..
Ik heb er geen last van, ik kijk elk forum om de beurt na en dan lees ik wat me interessant lijkt. Valt me niet eens op wat in welk forum staat... maar ik kan het me wel voorstellen van mensen die wel speciaal over een onderwerp willen praten.