hallo, mijn zoontje van bijna 4maanden oud drinkt vanaf zondag heel slecht. Hij haalt steeds net aan de 500cc per 24uur. Voor de rest maakt hij geen zieke indruk en heeft geen koorst of verhoging. Hij heeft bij elke verschoning een plas luier wel minder als normaal maarja hij drinkt ook niet veel. Hoelang mag dit duren??
Hoihoi, Weet niet op hoeveel voedingen per dag je zit? Onze dochter dronk vorige week opeens heel erg slecht. Ze lag echt te kronkelen op schoot en met moeite kregen we de flessen erin. Nu zijn we overgegaan van 5 naar 4 flessen en gaat het een stuk beter. Blijkbaar had ze niet zo veel honger meer! We geven nu ook iedere dag er een fruithapje bij, dus de 5de fles heeft ze niet meer nodig.
normaal dronk hij 5 flessen van 200. De ene keer drinkt hij hem op en de andere keer 150. En hij kwam altijd netjes tussen 3 en half uur en de 4uur. maar nu drinkt hij per fles 100 maar en soms nog minder. Alleen sochtebd vroeg drinkt hij 150. En slaapt bijna klokje rond. Nu moet ik hem ook steeds aanbieden anders komt die niet en het geven van ze fles gaat ook niet makkelijk. Voor de rest krijgt hij niks anders we zitten namelijk in het kma traject.
Kan even een buikgriepje zijn he? Dat mag wel even gaan hoor, hij haalt netjes de 500 cc, plast nog en oogt verder OK. Zodra hij zo weinig gaat drinken dat hij niet meer plast, of hij wordt suf, dan direct aan de bel trekken.
Volgens het cb moest ik me niet ongerust maken zolang ze gewoon goede plasluiers had en ze wel in elk geval halve flessen dronk en ze gewoon alert en vrolijk was. Maar als je je zorgen maakt kun je altijd even de huisarts bellen voor de zekerheid. Ik merk dat mijn dochtertje ook veel slechter drinkt als ze verkouden is (nu de 2e keer in 3 wkn tijd) ze drinkt sommige flessen nog niet voor de helft..en dan weer een fles helemaal leeg.