Vraagje, mn vriend en ik heb seksueel conta Gehad, ben zelf niet aan de anticonceptie. Vanwege gezondheidsproblemen. De condoom is niet gescheurd en er zat geen gaatje in. Is na gekeken. Nu blijft me menstruatie 2 dagen weg. Nu heb ik wel het gevoel de laatste dagen dat ik ongesteld ben aangezien ik witverlies. En dan iedere x gevoel heb dag het bloed erzegma uitloopt. Verder zit me baarmoedermond niet heel laag maar okk niet hoog en is hard. Wat kan dit zijn? Word ik ongesteld? Me witverlies is best wel romig. En is het van binnenin de wand best wel opgezet dat heb ik namelijk altijd een week voor de menstruatie. En heb ik soms krampje maar is echt minimaal. Ben nu op 34 dagen van de cyclus. Normaal 32-35 dagen..
Ik denk dat dit niet echt een nieuwstopic is. Het past beter thuis als zwanger worden topic @Beheer Ontopic: ik zou niet teveel gaan voelen van binnen, bij een eventuele zwangerschap is dat niet aan te raden en ivm mogelijke caginale schimmelinfectie ook niet een wenselijk. Ik weet niet of je ovulatietesten hebt gedaan of anderzijds weet wanneer de eisprong was anders is het gewoon nog prima om je menstruatie af te wachten. En voor het mogelijk zwanger kunnen zijn bestaan er zwangerschapstesten om dat te bevestigen danwel uit te sluiten.