Ik heb net een sample sale bestelling voor dochter gedaan, maar zit nu nog even bij de herenkleding te kijken. Bij de modellen op de foto’s staat niet hoe lang ze zijn, dus vind de pasvorm lastig in te schatten. De kinderkleding van raizzed valt redelijk smal, hoewel ze ook wat bredere items hebben, maar ik wist niet eens dat ze herenkleding hadden…
Hier valt het op maat. De kwaliteit vind ik heel erg wisselend. De basic heren hoodies pillen hier snel. De sweaters zijn van een dikker stofje en blijven wel mooi na het wassen.
Dank je. Hoe lang is de heer bij jou, die de kleding draagt? Dat was ik vergeten in de post te zetten en als het allemaal wat korter valt, is het niet zo geschikt, aangezien ik voor mijn zoon zou bestellen en die gaat richting de 1m90 al. In principe heb ik interesse in bovenkleding en evt joggingbroeken (hoewel hij daar al heel veel van heeft, dan zou ik er maar 1 bestellen om te kijken hoe lang ze vallen).
Ik heb kleding het gekocht voor heren van 170 en 182 cm. Allebei een ander postuur een S en L. Bovenkleding viel goed op maat. Joggingbroeken zou ik met 190 cm zeker overslaan. Die vond ik erg kort vallen. Ze worden hier gedragen met hoge sneaker, maar dan nog vind ik ze kort vallen. Door de elastieken band aan de enkel kruipen de pijpen ook makkelijk naar boven. Lastig hè, het nadeel is dat je niets terug kan sturen. Het blijft een gokje.
Ja, inderdaad. Ik denk dat ik dan over sla wat betreft de herenkleding. Had de bestelling voor mijn dochter (20 kledingstukken voor 140 euro ) al afgerond, toen ik me bedacht om nog even bij de heren te kijken. Ik kan de volgende keer wel kijken of ik 1 of 2 stukken probeer voor zoon. Zoon heeft vooral goedkope longsleeves nodig op het moment, want die scheurt hij regelmatig kapot (hij heeft een beperking). Er zaten alleen geen longsleeves tussen, misschien volgende keer wel.
Heerlijk shoppen voor die bedragen! Vingino heeft ook Sample Sale. Misschien kun je daar nog longsleeves voor je zoon scoren.