7:15 moeten wij ons melden. Het zou eigenlijk 6 weken geleden al gebeuren maar toen werd onze kleine meid in de nacht ervoor ziek met 39.8 koorts. Ze slaapt nu eindelijk met dit warme weer en heb haar nog zoveel mogelijk laten drinken en eten want vanaf 23:00 mag ze niks meer. Haar papa gaat mee naar de operatiekamer ( ik ga out van narcose gas lucht trauma's van vroeger) en ik ben op de uitslaapkamer gelijk erbij. Pff me maag draait de hele dag al rondjes en ik weet het is een kleine ingreep maar toch. Maak me zorgen over extra nabloedingen door het warme weer , hoe gaat ze erin en hoe komt ze eruit ect. Het is voor haar eigen bestwil en ik moet niet miepen maar weet nog goed hoe hopeloos en bang ik mezelf voelde toen ik de besef kreeg van de vele kno operaties die ik had toen ik jonger was ( buisjes, bloedballen achter trommelvliezen, meerdere keren neusamandel en op mijn 15de keelamandelen. Ik was 10 maanden met buisjes en bleef dit houden tot mijn 14de om het half jaar tot jaar) Wil niets met dit topic alleen even van me af schrijven denk ik. Mijn vriend is nog nooit geopereerd en snap mijn gevoel daarom totaal niet. Maar het gaat goed komen en hopelijk hoef zij niet zo vaak als haar broer, mama en opa, is het hierna gewoon klaar.
Gelukkig alweer thuis ze was als 2de aan de beurt. Ging prima nu alweer aan het spelen en ze heeft al lekker gedronken! Super trots