Hey hey Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik deze vraag moet neerzetten dus probeer het hier maar. Vrijdag gaan we een weekje weg naar duitsland. Maar hoe zit dat daar met het drinkwater? Nu haal ik het water altijd uit kraan en doe het in de magnatron maar kan ik dat in duitsland ook doen? Wat raden jullie aan? Groetjes gaby
Hoi, Ik zou het persoonlijk niet uit de kraan doen in Duitsland. Wij wonen in Duitsland en drinken nooit de kraanwater, maar kopen de flessen met water. maar ja, de beslissing is aan jou. onze buren hebben twee kleine kinderen en die hebben altijd de kraanwater gegeven. Als ik vergelijk de kraanwater uit NL en uit DE, zie je duidelijk dat de kraanwater helderder is uit NL. Misschien is er niets mis met de kraanwater uit DE, maar ik vind het niet zo helderals uit NL...
Kraanwater in Duitsland is net zo drinkbaar als hier, dus je kunt het gewoon gebruiken voor de fles zoals je hier ook doet.
tuurlijk kun je in duitsland kraanwater gebruiken. MIjn kinderen hebben er niets van opgelopen (en die van mijn familie ook niet). Net zo veilig als kraanwater in nederland