Moederdag 2009!

Discussie in 'De lounge' gestart door tweemeisjes, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Hallo!

Ik ben erg benieuwd wat jullie aan de moeders gaan geven voor moederdag.
    Ik wil iets doen met de foto's van de kinderen. (heb alleen nog geen echt goed idee)
    Als ik echt inspiratieloos blijf laat ik het afdrukken op canvas.
    Het lijkt me leuk om te lezen wat jullie geven.

Als dit topic al geopend is mag deze uiteraard op slot...

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik doe ook een foto van mijn dochter.
    weet ook alleen nog niet hoe.

3. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    haha allemaal het zelfde idee!

Maar je wilt het op canvas laten drukken?
    Ben je daar niet een beetje laat mee? duurt een poosje voordat je het binnen hebt he!

4. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

ik heb nu het volgende bedacht.
    Na lang nadenken had ik nog niets gevonden, totdat ik een mail ontving van MAGIX.

Met MAGIX Red uw video's! digitaliseert u uw mooiste video-opnamen snel en eenvoudig! Zet VHS, Hi8 en andere bandformaten met de bijgeleverde USB-video-omzetter op de harde schijf van uw PC en brand de opnamen aansluitend met een persoonlijk menu op DVD.
    (50 euro incl.verzenden) maar ik maak dit natuurlijk zelf in orde voor haar.

» Incl. USB-video-omzetter & Scart-adapter
    » Nu toeslaan en 15% besparen!
    » Zonder verzendkosten
    » Geldig tot 13 mei 2009

De trouwfilm van hen zet ik dan over.
    Onze oude films van 1981 tot aan 1996. Deze beelden halen alles van een moeder terug natuurlijk (alleen zie ik er daar niet uit!)

Als cadeau verpakking een zwarte doos met witte letters.
    Special DVD Box met daarop een paar kartonnen foto's met aluminiumfolie (lijken dan op fotolijsten)
    Druk ja.. misschien wel, maar wel een topcadeau!

5. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij doen niet aan moederdag. Beide moeders zijn in mei jarig en een beetje onzin om dan ook nog cadeautjes te geven voor moederdag. Hier thuis doen we er ook niet aan, behalve de tekening die Patrick heeft gemaakt op het KDV.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij gaan een dienblad halen bij de blokker en exenoxs hebben ze die. en in dat dienblad kan je dan foto;s doen. simpel maar leuk

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Voor mijn schoonmoeder maak ik een klein pakketje. Met wat lekkers en een leuk cadeautje ( dit keer een klein gastendoekje verpakt als taartje met een aardbei)

Mijn moeder wil niks. Dus ik ga nog even denken wat we gaan geven ( met mijn broer samen). Ik heb wel een idee, waarschijnlijk een leuk beeldje voor in de tuin. Xenos had wel iets leuks.

Ik krijg bloemen, want die wil ik graag. :D

8. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    mijn moeder haar koffiezetapparaat is stuk gegaan (koffie komt er koud uit) dus ik en mijn zus kopen voor haar een nieuwe en ik maak 3Dkaarten en daar ben ik er nu eentje voor aant maken

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @Melisjuh 30 bij expo kun je het vandaag bestellen en dan hebben ze het de volgende dag en bij hema duurt het ook geen weken volgens mij hoor

Ik weet niet wat ik mijn moeder moet geven,vind het moeilijk.
    Schoonmoeder doet mijn vriend ze wilde geloof ik zelf een bon van douglas.

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mijn schoonmoeder leeft niet meer, dus die brengen we een mooi bloemstuk voor op haar graf.
    Mijn moeder wilde graag een mooie zilveren duimring maar alle ringen die zij mooi vond uit het Lucardi blaadje waren in haar maat uitverkocht. Voor haar heb ik een Lucardi bon zodat zij alsnog een van de ringen van haar keuze kan kopen.

En ik krijg zondag een heel mooi horloge van mijn vriend en zoon!

Verder gaan we alleen naar het kerkhof, mijn moeder woont in Poppel en voor een uurtje visite ga ik niet een uur heen en een uur terug rijden. Haar zien we volgende week vrijdag wanneer ik met mijn aanstaande in ondertrouw ga.
    Dus het word een lekker luierdagje!

11. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hoi hoi,

Helaas leeft mijn moeder niet meer (1,5 jaar geleden overleden) en op 9 mei zou ze jarig zijn geweest. Dus echt vrolijk ben ik dan niet. We gaan dus een bloemetje brengen naar de begraafplaats.

Schoonmoeder is dan de week daarna aan de beurt en die geven we meestal een bon van een tuincentrum. Is dol op plantjes enzo.

Misschien is dit een leuk idee? Een collega heeft een website gemaakt, namelijk http://www.jointheuniverse.com. Daar kan je voor iemand anders een ster aanvragen met daarin de rede waarom. misschien ook een leuk idee?

Groetjes,

Kim

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

@kimsch , verschrikkelijk meid voor je , kan me nog geen leven zonder mn ma voorstellen , toch sterkte voor deze dagen dat jij je moeder moet missen ..

Ik heb voor mijn moeder het boek : Mam , vertel 's gekocht , echt een aanrader staan ontzettend leuke vragen in , en ik koop een dikke bos bloemen erbij , en ik geef ook nog iets van sara ik denk een roosje of zoiets ..

13. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    wij kopen voor onze moeders meestal gewoon een boeketje bloemen

14. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Ik heb een foto van mijn meisje in een passe partout, en ik geef er een aan elke oma en ook een voor de overgroot oma.

Dit zal mijn eerste moederdag worden dat ik zelf moeder ben. :)

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Helemaal niks, we doen niet aan moederdag, ook niet aan vaderdag. Ik zal die dag wel even bellen of zo, maar dat doe ik dagelijks. Ik doe niet aan bloemen, geschenken, ofzo. Krijg van mijn dochtertje wel iets dat ze op het KDV gemaakt heeft, maar ik vind lekker uitslapen en een ontbijtje op bed meer dan voldoende.

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey
    Dit word ook mijn eerste moederdag! Jarno heeft iets moois gemaakt op t dagverblijf.
    Ik heb niet zo`n goede band met m`n schoonmoeder dus of ik haar iets geef.. misschien een klein bloemetje ofzo..

Voor mijn moeder halen m`n broer zusje en ik een digitaal fotolijstje (kruitvat) wil ze graag hebben. Ben benieuwd wat ik krijg ;)

Mijn oma is pas overleden moeder van m`n moeder. Ze was als een 2e moeder voor mij dus dit word ook wel moeilijk voor zowel m`n moeder als ons.. Misschien idd iets voor op haar graf.

Sterkte voor de mensen die nog meer hun moeder (recent) zijn kwijt geraakt! Dan zijn het moeilijke dagen!

Liefss Danielle

Deel Deze Pagina