welke onderbroeken fijn voor na bevalling ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marloes22, 2 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Ik was nu mijn ziekehuiskoffer aan het inpakken en ben nu helemaal klaar op de slips na...
    Draag eigenlijk nooit slips alleen maar strings.
    Maar na de bevalling met dat grote kraamverband is het niet anders ;)

Was nu online aan het kijken bij wehkamp enz...
    Maar jeetje wat veel verschillende :(
    rio's , heup , taille enz enz
    wat zijn nu de fijnste slipjes ?
    En hebben jullie ervaring met een bepaald merk wat fijn zit of qua kwaliteit ?

2. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Als ze maar groot zijn..... (niet charmant, maar ja, dat is dat kraamverband ook al niet). Ik vond rio en heupboxers het fijnste. En als ze seamless zijn, dat is voor mij ook een pré.

succes!

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik had de boxers van mijn vriend aan :)
    En zelf heb ik ook nog 4 boxers liggen van heerlijk stretch materiaal (dat gladde). Die droeg ik ook veel.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ja boxers zitten heerlijk na de bevalling

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik kreeg na de bevalling zon mega inleggeval in met daarover heen.....een netbroekje!
    Zat toen ook in mijn kraampakket, dan voel je je ongemakkelijk hahaha.

Maar idd, lekker ruim en rekbaar! Dat zit dan t fijnste

6. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Kwas toevallig net een beetje al wat spulletjes uit et kraampakket aan het halen voor de vluchttas.. dus ook dat kraamverband enzv.. Toen d8 ik ook: Sjit, wat een grote dingen, wat voor een onderbroek/boxer kan ik daar et beste over heen doen haha! Ga morgen maar is ff langs de hema ofsow, ff voor een paar kijken..

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik heb gewoon een paar grote onderbroeken gekocht voor weinig bij de Hema... dat was prima. Ze zitten nu in de positiekleding doos.. misschien heb ik ze nog eens nodig ;)

8. tweeling1

tweeling1 Lid

22 dec 2007
    31
    0
    0
    Ik heb toen die netbroekjes aangehad, die zaten ook in mijn kraampakket. Vond het rare dingen toen ik ze zag maar ze zitten wel heel goed vind ik.

Groetjes

9. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Inderdaad die netbroekjes zitten heerlijk!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Die netbroekjes en anders kun je nog een paar van die oma-tenten bij de Wibra halen. Charmant is anders, maar comfort gaat bij mij voor alles na een bevalling ;) .

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Hier gaan gewoon de naadloze hipsters aan/mee (tenzij de kraamhulp me in zo'n netbroekje wil hebben, maar die lijken me erg klein! :( ).

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Die netbroekjes rekken goed mee hoor.

13. die netbroekjes ga ik zeker gebruik van maken...
    Na de geboorte van mijn zoontje joey heb ik die vooral de eerste dagen aan gehad!
    Echt super fijn al zien ze er niet uit :)
    en ze lijken idd klein... zo klein dat je denkt dat past een kind nog nie...
    Maar ze passen goed hoor ;)

Maar daarna wil ik toch onderbroeken aan... Maarja omdat ik die normaal nooit heb en niet wil doorlekken wil ik wel een goeie stel hebben!
    Moet dus opzoek naar hoe groter hoe beter :)

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

in het ziekenhuis krijg je een soort gaasonderbroeken en die zijn perfect. Die zijn best wel duur en kun je later zelf uitwassen. Ik kreeg er 3 en die gooide ik gewoon weg, maar het bleek dus dat je ze kon wassen. Toen ik namelijk na die drie mijn zwangerschaps (wijde) onderbroeken aandeed bleek ik in mijn lies helemaal blauw aan te lopen. Vandaar dat elastische gaas..

15. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ook voor bilmaat 44/46? :oops:

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    ja hoor!

17. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    ik heb gewoon een paar gekocht bij de wibra en zeeman, goedkope grote oma onderbroeken :)

18. sinada

sinada Niet meer actief

Vaak heb je op de markt boxers. 5 voor 10 ofzo. rekken echt giga uit en zitten heerlijk.

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    van die netbroekjes
    heeeerrrrrrllijkkkk
    ik koop er nu bij deze nog wat bij!

en idd boxers van me vriend hahaha
    dat ziet pas uit hahaha

20. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    In mijn kraampakket (CZ) zaten geen netbroekjes. Misschien krijg ik ze op het ziekenhuis (moet daar bevallen ivm medische indicatie). Ik heb in mijn vluchttas die heerlijke (niet charmante) grote zwangerschapsonderbroeken van de miss etam. Knellen niet in je liezen, zijn lekker groot en rekbaar en daar kunnen hele pakken kraamverband in hoor ;)

Groeten
    Jille

Deel Deze Pagina