wij hadden een verbruik van 115 m3 . Dochter verbruikt behoorlijk water met bad/douche Ik heb toen ik zwanger was ook lang en vaak gedoucht . kraan staat hier helaas ook nogal eens aan door dochterlief (ik let er niet genoeg op) behoorlijk groot zwembad afgelopen zomer
klopt de periode wel dus voor een heel jaar wij zijn met zijn 3-en en net doorgegeven en hadden een verbruik van 106
ps dochterlief heeft heel vaak savonds moeten stomen in de douche en manlief staat er vaak 2x per dag onder, wasmachine ong 10 wassen per dag en vaatwasser ook wel dagelijks
haha, ik weet alleen dat we 11 euro per maand betalen, maar weet niet hoeveel we verbruiken. Ik zal het eens opzoeken.
Ik betaal 90 euro per kwartaal. 30 euro per maand dus. We zijn met 3 personen. Ik ben niet zuinig met water dus ben benieuwd!
Wij zijn helemaal niet zuinig met water en zitten op 800 m3 maar daar zitten het melkvee en varkensbedrijf en de kaasmakerij bij.
Hier met zn 4en 72 gebruikt in een jaar. En ook dat vonden we weinig. Kregen 100 euro terug. Douchen elke dag. Kinderen gaan om de dag in bad en de andere dag douchen ze even kort mee. Wasmachine draait 1 a 2 keer per dag. Tuin wordt ook bijgehouden en we trekken heeeeeeeeeeeeeel vaak de wc door omdat dochter nu lekker bezig is met zindelijk worden haha
wij gebruiken ook niet veel,nu met z'n 4 en, 84 kub en dat we met z'n 2 en waren rond de 50 a 60 kub. lekker toch.
Hier hebben we afgelopen jaar veel verbruikt veel moeten sproeien nieuw gras kids gaan elke dag in bad wasmachine 2keer per dag en vaatwasser 2 keer per dag ongeveer hebben 205 3m verbruikt betalen nu 35 euro per maand
Wij hebben 119 m3 verbruikt en betalen nu 48 euro per maand (10 maanden en dan 2 maanden niet). En daar zit ook een bepaalde heffing in.
Wij verbruiken op raadselachtige wijze ook maar heeeeel weinig water. Nog minder dan jij Amfy en dat met 2 kleine kinderen, die om de dag in bad gaan, de wasmachine die gemiddeld 2x per dag draait, vaatwasser, tuin sproeien etc etc. Ik ben maar tot de conclusie gekomen dat of mijn watermeter af en toe stil staat of dat af en toe ie achteruit loopt Ik zou het anders ook niet weten. Heel vreemd, hahaha.
Vorig jaar hadden we 47m³ Dit jaar wat meer 71m³. Ik ben heel erg zuinig met het water vind het zonder om te verspillen. Maar vorig jaar zomer hebben we gras gezet in de tuin en dat moest vaak water krijgen hebben we dit jaar niet meer. Dus hoop volgend jaar. Kinderen gaan in bad met een klein laagje water in een tijltje. En de kleine gewoon in de tummy tup. Ik douche mezelf altijd binnen 5 minuten. en beneden hebben we een water bespaarder in de kraan zitten
Ik weet niet of die in Didam de ingezetenen- en zuiveringsheffing incasseren. Anders betaal je dat geloof ik aan Lococensus.