Hoi Dames Wie weet hier een oplossing voor, mn man heeft er geen verstand van en ik al helemaal niet. Voordat mn man hem morgen open gaat schroeven wil ik het eerst even hier vragen haha, misschien een handig maniertje om het op te lossen. Grtjs
Ja dat weet ik dus niet, zou ook echt niet weten wat ik moet doen, hij staat nu vol met water probeer hem te laten pompen maar dat doet die niet. Ik baal er zo van
er zit (vaak voor rechtsonder) een klepje die kan je openmaken. Daar zit een draaiknop achter met de filter. Die even leeg maken, leg wel even een paar handdoeken (of bakje als dat past) onder die klep want al het water in de wasmachine komt er via daar nu uit.
Dat hebben we net gedaan Umm en toen liep die via daar leeg. We hebben een voorlader. Boekje hebben we al binnenstebuiten gekeerd maar staat niet eg iets over het weg pompen
klep ervoor weg slang idd daar loopt t dan bij weg t water , emmer erbij maar daar zit ook een rond iets en dat is de pomp die moet eruit jammer en vreemd dat t niet in het boekje staat, wat voor merk heb je? wil morge wel foto maken van wat ik bedoel maar ga nu 1 op bed. het is erg simpel te verhelpen zou zonde zijn om hiervoor 1 te laten komen.
Haha, oh god, ik krijg even een flashback. Dat hebben wij ook gehad tijdje terug, bleek een string van mij tegen het filter aan te zitten. En nee, ik heb dat niet zelf ontdekt maar mijn schoonvader . Ik denk ook dat het je filter is.
Yessssssssss Renate het is gelukt, via jou uitleg, en die van iemand op FB. Nu snel een wasje draaien kijken of het lukt, zullen de buren niet leuk vinden maja haha Sneeuwpop super lief dat je een foto wou maken. En de andere dames ook bedankt. Mag een slotje op!