Avondfles van 23.00 uur afbouwen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Lieslie, 6 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    Wij hebben een zoontje van ruim 6 maanden en willen zijn avondfles van 23.00 afbouwen.
    De laatste tijd geven wij deze fles in zijn slaap. Hij drinkt hem lekker op (wordt er niet altijd wakker van) en slaapt daarna lekker verder.
    Wat kan ik het beste doen? Gewoon rond 23.00 blijven geven en dan steeds wat minder?
    Of laten slapen en dan een fles geven?

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ehm ik denk dat je last hebt van auto correctie er staat avond kleding ipv avond fles, ik neem aan dat je niet gaat strippen vanaf 23.00 uur :roflmao:

roundandaround en Zoe123 vinden dit leuk.
  3. Lieslie

Lieslie Actief lid

30 mei 2015
    247
    7
    18
    Zuid Holland
    Whahaha ik zie het nu pas!!! :roflmao::p
    Weet iemand hoe ik dat kan veranderen??

4. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben hem gewoon niet meer gegeven, ging prima, sliep er niet minder of slechter om

5. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Ik snapte al niks van je topic titel :roflmao:

Wat betreft de fles zou ik gewoon eens proberen om deze niet te geven en dan zien wat er gebeurt. Grote kans dat hij gewoon lekker slaapt als altijd. En anders kan je de nacht erop altijd nog de fles geven en afbouwen :thumup::)

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik zou eens kijken wat er gebeurd als je geen fles geeft.

Hier sinds een week van de avondvoeding af. Wel word ie altijd wakker tussen 10 en 11. Maar een speen erin en hij slaapt gewoon weer verder.

7. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Hier een meisje van bijna 6 maand.
    Al heel lang geen avond fles meer, maar komt/kwam vaak s nachts een keer.
    Laatste week is het steeds tussen de 4&6 uur. Het gaat dus richting ochtend.

Ik heb een hele tijd terug de laatste fles weggelaten. En toen sliep ze een week braaf door, het klokje rond.
    (Maar later kwam ze dus ineens weer s nachts).
    Gewoon weglaten en kijken wat er gebeurd.

8. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik zou het een keer proberen door hem helemaal weg te laten, misschien gaat dat wel gewoon goed. Zo niet, dan zou ik hem elke keer met 30cc verkleinen en als dat goed gaat weer 30cc eraf. Eventueel zou je 'm ook nog wat kunnen vervroegen dan.
    Of bijv. gewoon accepteren dat hij weer even in de nacht komt, dan een klein flesje geven en op de normale tijd weer de dag starten en dan hopen dat hij vanzelf het klokje rond gaat slapen.

9. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ik gaf hem destijds gewoon een keer niet. Wel nog een papfles rond een uurtje of 20.00. Hij bleef er goed op slapen, dus ik zou gewoon kijken wat er gebeurt.

10. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Wij gaven hem niet. We hebben haar 1x wakker gemaakt voor een fles en de rest van de nacht was ze aan het spoken. Ze kwam wel een tijdje nog rond 3u en toen werd dat 5u en later 6.30u dus dat werkte prima.

Deel Deze Pagina