Doordat mijn zoontje altijd, ook na het eten bij ons alles van onze lepels en vorken zat af te kijken. op zijn vingers en speelgoed zit te kouwen zijn we over gegaan naar een ander schema met eten tot 4 maanden kreeg hij 5 flessen (forte) van 180 4 dagen geleden zijn we overgestapt op het nutricia schema 5 uur 120ml melk 8 uur 210 pap 11 uur fruithapje 14 uur 210 pap 17 uur groente hapje tussen 20-21 uur papfles 210 tussen 2000 en 500 slaapt hij hij heeft de potjes compleet geaccepteerd en wil ook niet anders.( 1 2 3 4 hapjes was voor hem niet voldoende. ) hij is een stuk vrolijker. ook zijn lijfje verwerkt alles prima. geen problemen met ontlasting en krampjes die hij had bij de flessen zijn ook helemaal verdwenen Het schema komt van de nutricia pagina. ik mag aannemen dat die niet foutieve of slechte info op hun site plaatsen. Dagmenu - Voedingsschema voor een baby van 4 of 5 maanden toch wil ik ter bevestiging of dit wel goed is. Ons zoontje is in ieder geval weer een voldane baby met eten ik ben gewoon even de kluts kwijt, iedereen zegt wat anders. de een zegt heel goed wat ik doe de ander zegt tegenovergestelde. vandaar ik het bij deze van de deskundige het antwoord wil
hallo, Je dagmenu kan prima, wanneer je kindje tevreden is en goed groeit is het helemaal goed. Groeten eveline