Hoi meiden Ik ben gewoon even nieuwsgierig of jullie bevalling van de 2e of 3e kindje eerder of later was dan de 1e? Hier bevallen van de eerste met precies 39 weken en ik hoop nu iets later te bevallen
Ik lees even mee, bij zoontje op de uitgerekende datum bevallen. Hoor vaak dat de 2e later komt, maar zou zelf tussen de 39 en 40 weken wel prima vinden. Heb al een voorkeursdatum, maarja... daar luisteren baby's niet naar hé Ben op 8 juli uitgerekend, maar 07-07-2017 lijkt me wel erg leuk.
Met de tweede wel eerder bevallen, maar dat was niet zo moeilijk: de eerste is met 42 wk geboren. de tweede op verzoek iets eerder ingeleid met 41+3.
Bij de eerste ben ik met 38,5 bevallen en de tweede met 40,6. De eerste bevalling begon met gebroken vliezen en de verloskundige gaf aan dat dit niks zegt over het moment van een volgende bevalling. Volgens haar heb je bij een bevalling die start met weeën meer kans dat je een volgende keer weer rond dezelfde termijn bevalt.
Eerste 40+6 Tweede heeft een zetje gekregen op 40+3 Nu afwachten wat nummer 3 doet. Hij mag zeker wat eerder komen gezien zware bekkeninstabiliteit en algemene malaise. Nog max 28 dagen 😅
Het ontliep elkaar niet zoveel 1) 41+3 wkn 2) 41+5 wkn 3) 41+0 wkn Maar strikt genomen kwam de 2e dus later en de 3e dus juist weer vroeger... Ach ja. (allemaal spontaan overigens)
1e met 39w3d maar de vliezen zijn al een dag eerder spontaan gebroken 2e met 39w2d, toen zijn de vliezen spontaan gebroken na strippen. De 2e is dus een dagje eerder geboren dan de eerste maar de bevallingen zijn op het zelfde termijn begonnen
Mijn eerste kwam met 38+2, en ik hoop toch echt dat nr 2 niet lager dan 40 weken blijft zitten. Ben er inmiddels aardig klaar mee (nu 31 wk). Ben al enorm, last van mijn bekken en een drukke dreumes om te verzorgen. Ben uitgerekend op de 2e verjaardag van dreumelina, dus zou het ook ergens wel bijzonder vinden als het lukt om op dezelfde dag te bevallen. Maar ja... hoe vaak komt dat nou voor Dus; liever een week of 2 ertussen of op dezelfde dag. Net 1 dag eerder of later is ook zo sukkelig.
Nr 1: 42 weken precies (spontaan) Nr 2: 41+5 (zetje gegeven) Nr 3: ingeleid Dus eigenlijk heb je aan mij niet zoveel 😂
Ik lees graag mee. Mijn eerste kwam 41+2 spontaan. Ik hoop zo dat deze uiterlijk met 40 weken komt. Ben er al zo klaar mee. Allemaal pijntjes etc...