pfff

Discussion in 'De lounge' started by HabibiAna, Jan 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    mn man is nog steeds niet thuis door die rot sneeuw:x:( ik baal er echt van en zit me hier zorgen te maken!

Toch altyd weer naar om alleen thuis te zitten:(

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja kan het me voorstellen met dit weer weet je maar nooit. Ik ben al blij dat mijn mannetje nu in de ziektewet zit. die werkt normaal op het dak en voor de kerst is ie er vanaf gegleden. Gelukkig niks ernstigs gebeurd maar nu vind ik het maar eng als ie weer aan het werk zou moeten

3. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Nou het is wel een drama op de weg he?! M'n moeder heeft er 2 1/2 uur over gedaan om thuis te komen zei ze. Over een stuk van pak 'm beet 18 km. Ik hoop dat hij snel thuis is. Is toch een lekkerder gevoel he?!

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Ow vreselijk he, als ze door slechte weeromstandigheden lang op de weg zitten. Was blij dat mijn mannetje thuis was. Ik hoop voor jullie allebei dat hij gauw thuis is.

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Jeetje, dat is helemaal gevaarlijk ja met dit weer.
    Nou gelukkig zit hy nu lekker bij jou en hoef je je geen zorgen te maken:)

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Ik hoop het ook, kan echt niet slapen als hy niet thuis is.
    Meestal ga ik by m n ouders slapen als hy weg is voor zn werk ofzo..:)

7. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Kun je hem ook niet bereiken?

8. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    jawel, hy zit in de auto. Net gebeld en hij zegt dat het nu steeds harder gaat sneeuwen:(

9. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Oh je woont in Amsterdam zie ik net! Daar schijnt het ook flink gesneeuwd te hebben! Hoorde van een collega dat hij vanaf Schiphol tot aan de Coentunnel er meer dan 2 uur over gedaan heeft. Erg he.
    Ik hoop dat hij snel thuis is!!

Ben blij dat ik verlof heb en nergens heen hoef. Mijn vriend moest om 21:45 beginnen met werken op Schiphol, heb maar even gevraagd om het me te laten weten wanneer hij er zou zijn. Gelukkig was hij er op tijd en geen gekke dingen mee gemaakt onderweg. Ik begrijp wat je bedoelt, het voelt gewoon niet lekker!!

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis

dat heb ik nu ook ..vaak moet hij overver werken en dan ga ik met alle kids bij me ouders slapen omdat ik het alleen in huis super eng vind

11. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Haha is toch wel erg eigenlijk! ik wil echt niet dat mn dochter dit overneemt van my! Wat een schijterd zeg:)

ik denk wel dat als ik meerdere kids heb dat we samen gezellig op 1 kamer zouden gaan slapen ipv by mn ouders. Nu slaapt zij toch op haar kamer en zit ik alleen.

12. Female

Female Niet meer actief

Oh bah zeg,
    Had vandaag al zo'n medelijden met alle mensen op de weg na alle nieuwsberichten :s

Is ie nog niet thuis nu?

Sterkte met wachten hoor, en dubbel van genieten als ie zo weer naast je zit ;)

13. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Zie net op het nieuws dat het gisteravond drama was op de weg...

Menen jullie nu serieus dat je niet thuis gaat slapen als je man er niet is???
    Mijn man is voor zijn werk elke week 5 dagen van huis...zie mezelf echt niet 5 dagen bij me moeder zitten haha.

@habibiana, hoelaat was je man thuis gekomen?

14. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

kan ik goed begrijpen hoor dat je je druk maakt om je man
    ik zou dat ook hebben denk..
    gelukkig was mijn man thuis voor de sneeuwval hij komt vanaf antwerpen iedere keer
    daar moest het ook behoorelijk gesneeuwd hebben...

15. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    haha ja dat ken ik als we hier pech hebben is hij gerust 14 dagen van huis, maar ik kan het wel begrijpen als je het niet gewend bent ishet helemaal niks en zeker niet met dit weer

16. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Zo hy was half 1 pas thuis! Ben net zo lang wakker gebleven:D
    Laten we hopen dat het vandaag mee zal vallen op de weg!

Ja, ik ben het niet gewend om alleen in een huis te slapen. Heb nooit alleen hoeven te slapen. Vandaar dat ik het ook eng vind:)
    Denk dat als je het gewend bent het ook niet uit zou maken, al mis je je partner wel natuurlijk!

Share This Page