Hallo meiden, Bij deze open ik ff een nieuwe topic . Wie van jullie weet een adres waar je inpakwerk thuis kunt gaan doen!!! Niet allemaal tegelijk hihi... Ik zoek wel thuiswerk op een EERLIJKE manier, dus verder geen investeringen of dergelijke. Want dit laatste trap ik niet in, en is in de meeste gevallen ook oplichtings praktijken. Alle inpakwerk is welkom.... Je mag me uiteraard ook een PB sturen, no problem! Alvast bedankt he. Liefs
dit bestaat helaas niet meer ... geloof ik wel voor scholen zoals praktijkonderwijs , die krijgen dat soort dingen enveloppen stickeren , pennen in elkaar zetten enz.... ook krijgt DSW vaak al dit soort inpakwerk aangeboden..
even goed zoeken, dan kan je hier veel topics over vinden. Heb zelf ook ooit gezocht, maar is bijna niet te vinden.
De sociale werkplaatsen en gevangenissen hebben dit werk veelal overgenomen. Daarnaast zou ik het werk niet eens willen doen. Je bent er lang mee bezig, hebt veel rommel in huis en het betaalt echt zeer zeer zeer slecht.
Thuiswerk - diverse opdrachten Wij zijn op zoek naar serieuze thuiswerkers in Oude en Nieuwe Pekela voor de volgende werkzaamheden: - Balpennen Montage - Transfers aanbrengen op keramiek - Samenstellen van Ehbo sets - Sticker werkzaamheden - In & Uitpakwerk - Herstelwerk De werkzaamheden die u verricht worden per stuksprijs uitbetaald. Bent u in het bezit van eigen vervoer(auto) en wilt u een extra bijverdienste, neem dan contact op met ons bedrijf te Nieuwe Pekela en een van onze medewerkers zal u te woord staan en een afspraak met u maken als u interesse heeft om met Thuiswerk te beginnen. Ons telefoonnummer is 0597-615466.
kijk wel even op deze site voor mensen gekke dingen gaan doen en er spijt van krijgen!! Epicentrum op gebied van oplichting en misleiding
@ Momhairy....Heb je zelf misschien enig ervaring met dit bedrijf??? Ik zal vandaag of morgen de site's wel ff bezoeken en verder doorlezen. Nieuwe Pekela is niet zover bij mij vandaan, en heb eigen vervoer. Je moet van dag tot dag zo op je hoede zijn....Omdat er helaas van die kwakzalvers zijn die er misbruik van maken. Wat ik uiteraard erg betreur! Ik ben zelf ook al druk aan het googlen geweest, maar in de meeste gevallen komt erop neer dat je 1st geld neer moet leggen voordat je pas nadere info krijgt van een bepaald bedrijf, als het uberhaupt al bestaat . Daarom zeg ik altijd op mn beurt, je moet NIET zelf betalen om aan het werk te kunnen komen!!! Zo kan ik ook wel slapend rijk worden . Maar bedankt voor de tip meid! Liefs
ik zou uitrzendburo,s op bellen of ze thuis werk voor je hebben. soms hebben ze dat. ga niet eindeloos op internet zoeken. want er zijn Zoveel oplichter op het internet. wat gimena als link heeft staan is een site waar je ook de oplichters op ziet staan!!!!
Gewoon even gezocht op internet maar je kan dat bedrijf uit pekela altijd bellen! Zelf heb ik er geen wer van gehad x