help snap dr niks meer van

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by mama suus, Oct 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    hallo,
    ik heb paar vraagjes.
    ik geloof dat ik ales in de war heb en snap dr dus niks meer van ik heb alleen geen kaartje hier op de pc want snap niks van ff. maar miss dat jullie me zo kunnen helpen.

ik heb sinds mijn ongi een zo goed als konstante temp van 36,4 smorgens
    nu voelde ik mij gisteravond helemaal niet goed zo slecht zelfs dat mijn ma geweest is (heb kleintje lopen en vent is niet thuis) ze zeiden miss word je ziek dus temp maar ff toen was hij ineens 36,3 erg laag denk ik dan voor savonds. helemaal aangezien het in huis erg warm was.
    voelde mij dus erg slecht en ben gelijk met kleine in bed gegaan. dus eindelijk eens normaal geslapen van 9 tot half 7 nu was mijn temp vanmorgen ineens 36,6
    kan het dan dat mijn ei toch gisteravond was?

volgens mijn cyclussen is hij ergens dit weekend. als ie gister was heb ik syclus van 25 dagen en das toch wel weinig heb normaal rond de 28 vorige mnd zelfs 30.

is er iemand die er iets van snapt dat zou fijn zijn want ik snap er echt niks meer van.
    oh jah normaal maak ik nachten van 10 tot 6 ong.

2. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    is er dan echt niemand die er wat van snapt?

ik zelf dus ook niet hihihi

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Je tempt altijd rond dezelfde tijden? Dan zou je zeggen dat je eisprong is geweest en dat je je daardoor niet lekker voelde. Alleen kun je dat niet zien aan je temp door 's middags te gaan tempen. Overdag verschilt je temp teveel door omstandigheden.

4. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ik temp idd altijd zelfde tijd smorgens als ik wakker word.
    hij blijft nu ook hoger zit nu op mijn normale temp das 36,6
    maar heb dus een ruime wk op 36,4 gezeten das dan toch appart omdat ik normaal altijd 36,6 heb.
    zou wel balen zijn al ie al geweest is en dan was ie al op dag 12 erg vroeg dus.
    aangezien mijn vent nu pas thuis is we zijn meteen naar boven gegaan toen ie gister thuis was maar jah zou dan wel weer te laat zijn. erg balen dan zeg.
    wie weet was ei zich nog aan het voorbereidne en komt ie nu nog hihi lets hope so.

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Als je het zo omschrijft zou ik zeggen dat je je ei hebt gehad.. Je temp is niet super hoog, maar dat is die van mij ook niet na ei.

Ik zou wel gewoon door klussen nog, misschien gaat je temp straks wel ineens nòg hoger.. Want 25 dagen cyclus is wel kort al zou het wel kunnen. Gekke lichamen van ons ook altijd. Dan hebben mannen het stukken makkelijker!

6. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    nou idd zeg die hebben niet zoveel gedoe. ik word af en toe echt gek van mijn hormonen wilde niet meer aan de pil na tweede zwangerschap maar twijfel nu toch wel hoor. aangezien ik nu dus zonder pil zon last heb. mijn vent die laat zich helepen als we nummer 2 mogen krijgen en dan zou ik die bende niet meern odig zijn maar zoals het nu is denk ik er hard over om miss toch dan maar weer te beginnen maar jah dat is voor later zorg eerst maar eens proberen zwanger te worden.

temp was nu 36,7 nog geen touw aan vast te knopen dus. hihihi

7. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    en vanmorgen weer ineens 36,4 maar dat was 2 uur eerder dan normaal maakt dat veel uit? op maandag ben ik altijd eerder. ben dr na uur weer in gegaan nog ff 2 uur geslapen en toen nog eens gedaan was ie 36,3
    volgens mijn vorgie cyclus zou ik nu zon beetje rond mijn ei zitten.

8. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Idd een erg rare temp schommelingen. maar ik zou gewoon door tempen. de temp die je vanochtend als eerste had die moet je geweoon aan houden.

9. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    temp ook vrolijk door hoor hihihi heb dr geen last van ofzo zo smorgens ff voor het opstaan is al routine geworden.

10. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    en weer 36,4 gister ook wel hij is dus maar 2 of 3 dagen hoger gewest.
    volgens mij voelde ik mijn ei gister en had toe nook veel slijm.
    ben dr nu eigenlijk wel een beetje klaar mee maak mezelf helemaal gek bij mijn eerste had ik daar geen last van en tempte ik ook. was toen in 3 keer raak. maar heb nu zoveel twijfels. dus miss is het beter te stoppen met tempen. ook omdat mijn vent niet vel thuis is en dus vaak ook niet tijdens ei en dat is erg frustrerend dan.

maar goed nog ff een vraagje dus wat denken julie nu zou ie dan gister zijn geweest of vandaag. gister dat zou nog kunnen want hebben zondag avond nog geklust. vandag owrd dus minder want hij komt morgen pas weer thuis.

11. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    [​IMG][/img]

hoop dat ie te zien is. maar snappen jullie er zo wat van ff in ieder geval niet.

12. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
  13. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    iemand die deze wle snapt?

14. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    hai hai, nou heb een paar dagen niet meer getempt maar kon het ff niet laten vanmorgen is ineens maar 36,2 nou das toch echt wel mega laag. zat ook gedaan toen was ie 36,3 dus heb volgens mij echt alles op de kop staan hier. hoop toch wel dat ik een ei gehad heb dan want hij hoort erna toch hoog te blijven toch. ook las je niet zwanger bent.

Share This Page