Gestript...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Maris22, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Gistermiddag ben ik gestript bij de vk,alleen tot nu toe nog geen resultaat,alleen wat menstruatieachtige buikpijn. Had al wel 2cm ontsluiting en weet dat strippen niks op gang hoeft te brengen,maar heeft er iemand ervaring misschien dat de weeen alsnog een dag erna op gang kwamen? Wil zo graag dat de bevalling op gang komt,anders word ik dinsdag ingeleid....Dat wil ik liever niet,en wil zo graag ons ukkie in me armen hebben!! Ook word je gek van alle goedbedoelde telefoontjes/smsjes van iedereen. Als je even je telefoon niet opneemt omdat je ff ligt te slapen dan heerst er gelijk paniek bij de mensen om ons heen,we worden het allebei een beetje zat nu.. Vorig jaar ons zoontje verloren,alsof we nu zelf niet wachten op ons kleine wondertje,na morgen 41 weken zwangerschap!!! Dat wilde ik ook even kwijt ;)
    Groetjes!!

2. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Hoi Maris,

Jeetje wat een moeilijke tijd zal dit nu voor jullie zijn dan. Weet het zelf nog van mijn vorige bevalling dat was ook de eerste gezonde na onze overleden kindjes en was op van de zenuwen.
    Maar even over je vraag, ik ben bij de vorige ook gestript toen ik al 2 cm ontsluiting had, de nacht daarna kwam de bevalling op gang en de volgende ochtend had ik een gezonde zoon in mijn armen.

Weet een beetje hoe je je voelt want ik word morgen gestript en zit er ook zooooooooo op te wachten dat het gaan beginnen. Anders word ik maandag ingeleid en daar heb ik ook niet heel veel zin in!

Ik wil je in ieder geval succes wensen met je bevalling, hoop voor jou dat de baby snel komt want dat wachten is allemaal maar niets he????

Liefs

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ja het is zo'n erg dubbel gevoel... ingeleid worden wil ik liever niet,lijkt me zo hetzelfde als toen ik moest bevallen van onze Gwenn*..... Het duurt zolang allemaal,voor me gevoel loop ik al 2 jaar zwanger...Tussendoor ook nog een miskraam gehad,nu wil ik toch wel eens dat het gaat gebeuren.... Maar helaas nog geen tekenen,ja een beetje buikpijn,maar dat is niks vergeleken een wee....
    Succes hoop dat het strippen bij jou dan wel helpt,ik hoop dat mijn bevalling snel op gang komt.
    Liefs maris

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje meiden, hier geen ervaring met strippen maar ik help jullie hopen dat de bavalling snel op de natuurlijke manier op gang komt.
    Zet hem op dames!

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ja hoop het ook......Een dag duurt een eeuwigheid zo...

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Nou ik kan het me voorstellen. En idd van al die goed bedoelde telefoontjes word ook niet veel vrolijker. Zeker als ik jullie voorgeschiedenis zo bekijk. Ik hoop dat jullie heel snel een gezond kindje in jullie armen mogen houden!

7. mvja

mvja Niet meer actief

Hier bij de vorige zwangerschap gestript met 39 weken en 5 dagen... 's middags om een uurtje of 3 de volgende dag kreeg ik in de ochtend al krampen, maar schoof dat zelf af op voorwerk omdat het zo onregelmatig kwam... 'smiddags om 1600 uur belande ik in een weeënstorm en 6,5 uur later was ons zoontje geboren...

Het kan dus wel dat het de volgende dag pas echt begint...

De duimen draaien voor je dat het snel op gang komt!

8. Stormpie

Stormpie Lid

18 apr 2009
    30
    0
    0
    Ik ben vanmiddag ook gestript.. had 1 cm ontsluiting.. daarna bloed verlies en 4 u lang buikpijn en na mijn idee af en toe een lichte wee.

Nu id het wat rustiger.. alleen als ik ga lopen krijg ik weer 'last'

hadden jullie dit ook en heeft het doorgezet? ben erg benieuwd??

9. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Hey Maris,

Hoe is het nu?? Is de bevalling alsnog spontaan begonnen?? Bij mij heeft het strippen in ieder geval niet geholpen :(
    Bij mij gaan ze dinsdag ook inleiden mocht hij nog niet spontaan gekomen zijn!!!

Hoop voor jou dat het nog doorgezet heeft!!!

Liefs

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hallo meiden!
    Ik ben vrijdag om 13,25uur bevallen van een gezonde zoon Julian Lucas
    Helaas geeindigt in een keizersnee,nu lekker weer thuis en alles gaat goed!
    Het strippen heeft dus geholpen,donderdagnacht om 00.15 begonnen me weeen!
    Ik schrijf snel me verhaal eens neer hier!
    Groetjes

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Maris wat super, onwijs gefeliciteerd met jullie mannetje!!

Heel veel geluk met z'n allen!!

Isolde, mocht je nog niet bevallen zijn dan heel veel succes morgen!

Deel Deze Pagina