Smoes verbergen Zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by Cikke, Oct 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cikke

Cikke Nieuw lid

Oct 4, 2006
    3
    0
    0
    Hoi,

Mocht ik zwanger raken dan wil ik graag mijn zwangerschap verbergen tot ongeveer 3 maanden. Gedurende mijn zwangerschap wil ik geen alcohol drinken. Echter mijn vrienden weten dat ik normaal in het weekend of op een feestje graag een glaasje drink. Ze zullen al snel achterdochtig worden.

Heeft iemand een goede smoes om mijn zwangerschap voorlopig te geheim te houden?

groetjes Cikke[/b]

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    das moeilijk !
    euhm je hebt bepaalde medicijnen waarbij je geen alcohol mag drinken ? dan moet je natuurlijk nog bedenken wat voor medicijnen en waarvoor.. ik ga ff nadenken voor je .

3. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    of stop nu al langzaam , en zeg dat je het wel een beetje heb gehad met al die drank, als je afbouwd zal het niet opvallen

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Dat je last heb van bloedarmoede en dat je daardoor wat sneller en vervelende dronk krijg

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ja precies. zeg dat je wilt stoppen met drinken voor het geval je in de toekomst zwanger raakt. kijk je kan best zeggen dat er een kinderwens is, maar als het raak is hoeven ze niet te weten toch ;)

6. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Je kan ook zogenaamd op dieet zijn. ;)
    Dan mag je ook geen alcohol.

7. Niet meer actief

psies.. stop nu al!

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hahaha een vriendin van mij had dat precies zo. Die lustte wel een wijntje.
    Weet je wat ze uiteindelijk heeft gedaan? Als er mensen op bezoek kwamen had ze een lege fles wijn met druivensap erin. Dan zei ze wijntje iemand en vervolgens. Ahh die fles staat al effies open ik drink die wel leeg en pak voor jullie een verse..hahahaha.
    Iedereen is er ingetrapt!

9. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    bij antibiotica mag je geen alcohol.... tja en waar dat voor is, gaat niemand wat aan toch? of je bent gewoon altijd de bob... vanaf nu dus altijd met de auto naar feestjes...

Ik was altijd al de bob dus voor mij is het geen probleem! Maar een vriendin die wel vaak dronk en nu op eens niet meer, tja dat was verdacht. We hebben alleen niets gevraagd (ik vind dat je moet respecteren dat iemand het uit zich zelf vertelt ook al ligt het er soms in geval van drank, zo dik boven op) nou en toen ze bijna 17 weken was heeft ze het eindelijk dan verteld! ze moest wel lachen dat we al zaten te wachten op dat nieuws uit haar mond te horen!

Veel succes en natuurlijk ook veel succes met zwanger worden, hoop dat het snel raak is!

10. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Wij gingen gewoon met de auto en rara wie er terug moest rijden. ;)

11. kimberly83

kimberly83 Actief lid

Sep 24, 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    jij bent dan de bob

succes groetjes kimberly

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

haha die vindt ik echt goed!

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Zoiets als met die wijn heb ik ook gedaan, dubbelfriss ipv rosé.
    Dat had ik van te voren al in een fles gedaan.
    Maar je hebt ook lekkere non alcoholische wijn, die ruikt tenminste ook echt.
    Wat ik trouwens ook wel zei was "nee ik hoef ff geen alcohol, ik heb gisteren alweer genoeg gehad voor de hele week, ik heb er nog koppijn van.." :p

14. caroline27

caroline27 Actief lid

Jan 3, 2006
    365
    0
    0
    Zeg gewoon dat je een blaasontsteking hebt en ivm met de antibiotica niets mag drinken . Ik zei dit als ze er naar vroegen.

liefs caroline

15. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    of dat je maagproblemen hebt en daar medicijnen voor voorgeschreven hebt gekregen waarbij je zeker niet mag drinken...want dan krijg je als je een infectie hebt meestal 3 soorten medicijnen voorgeschreven dus smoesjes te over meid :)

16. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik zei altijd dat ik de laatste keer dermate last van mijn maag heb gehad dat ik voorlopig niet meer wil. iedereen pikte het gewoon.

17. ElleE

ElleE Actief lid

Jun 4, 2006
    223
    0
    0
    Ooooh dit komt me zo bekend voor! Vorig jaar tijdens een bbq riep ik nog; als ik ooit zwanger ben dan weten jullie het meteen, dan drink ik niet meer! Dus toen ik zwanger raakte en niet meer dronk verwachtte ik de ene opmerking na de andere... Niet dus, ik had niet eens smoesjes nodig, het is werkelijk waar helemaal niemand opgevallen! Misschien kun je eerst eens afwachten of mensen vragen gaan stellen, zo niet dan heb je helemaal geen smoesjes nodig!

18. Robyn

Robyn Bekend lid

May 23, 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik heb de smoes opgehangen dat ik die maandagochtend een bloedonderzoek zou hebben en 3 dagen daarvoor niet mocht drinken..

19. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    Ik zou heel voorzichtig zijn met het voordoen van klachten die je niet hebt.
    Ga je bijvoorbeeld na het stappen naar een shoarma tent en ga je een lekker broodje wegwerken terwijl je net maagproblemen hebt genoemd, kom je niet geloofwaardig over.
    Dan gaan je vrienden nog speculeren.

Ik zou inderdaad nu gewoon gaan stoppen en melden dat je zwanger wilt worden in de toekomst.
    Drinken bevorderd het zwanger worden ook niet, dan heb je een goed excuus.
    En dat kan je zolang volhouden tot je de 3 maanden bent gepasseert.

Succes en veel plezier met zwanger worden.

20. Knuf

Knuf Actief lid

Aug 28, 2006
    304
    0
    0
    Ik dronk nog wel eens een glaasje apfelkorn. Toen ik net zwanger was, dronk ik lekker appelsap.
    Schoof iemand mij een glas apfelkorn toe, dan gaf ik die snel weer door aan iemand anders.
    Het is niemand opgevallen.

Share This Page