Dames, Na mn ks heb ik maar anderhalve week gevloeid daarna niet meer. Maar sinds gisteren vloei ik enorm heftig, ik voel het er gewoon uit 'druppelen'. ( sorry!) Ik gebruik kraamverband want gewone maandverband is gewoon niet te doen. Ieder uur kan ik weer naar het toilet om te verschonen. Ik maak me een beetje ongerust aangezien ik vorige week van de trap ben gevallen (op mn kont) en ik daarna pijn had aan de rechterkant van mn baarmoeder. Ben hier wel voor naar de ha geweest maar die zei dat dit gewoon het helen van de baarmoeder is. Volgens de ha moet ik even langs komen morgenochtend wat betreft het vloeien. Nou vraag ik me af is dit dan al de eerste menstruatie, kan dat al zo snel en vloei je meer dan normaal? Mama's met een ks..hoe was jullie eerste menstruatie en wanneer?
Angeltje; Ik heb ook tijdens mijn eerste menstruatie heel erg gevloeid en net als jij gebruikte ik ook kraamverband, want maandverband dan kon ik beter op de plee blijven zitten. Dus ik zou me niet al te veel zorgen maken. Het is goed om er naar te laten kijken. Liefs Nathasja
Ik heb een KS gehad op 11 juli en ben op 28 september voor de eerste keer ongesteld geworden. Dat was ruim 11 weken later. Het was wel behoorlijk veel en moest vaak m'n maandverband wisselen. Ik ben 17 oktober zelfs al weer ongesteld geworden, wel minder dan de 1e keer en ook korter. Ik had een korte cyclus (22 dagen) maar zo kort als nu. De volgende keer maar weer afwachten. O ja, ik heb geen borstvoeding gegeven.