Jaja, jullie lezen het goed. Om 16:02 ben ik de trotse moeder geworden van een dochtertje wie geboren is op het toilet van het ziekenhuis. Gisterenochtend ben ik mijn slijmprop verloren. 'S middags verloor ik slijm met bloed. Dit de hele dag door, dus er zat iets aan te komen. Vannacht heb ik enkele "weeën" gehad. Elke keer als ik ging plassen en terug in bed kwam, had ik harde buiken. Maar niet zo erg dat ik niet kon slapen ofzo. Ik heb dus ook gewoon redelijk geslapen vannacht. Vanochtend om 08:30 hadden we eerst een CTG, echo en consult bij de gyneacologe in het ziekenhuis omdat ik 10 dagen overtijd liep. Verteld over het slijmverlies en deze zei dat dat mooi was en dat er toch iets aan het gebeuren was. Eenmaal thuis kreeg ik een schoonmaak woede. Alles heb ik schoon gemaakt. Wel 4 keer mijn hele huis stofgezogen, de laatste was weg gewerkt, meubels afgenomen, sommige kennen dat wel. Om 13:00 kreeg ik regelmatig krampen. Maar of dit weeën waren...? Net of ik flink ongesteld was, maar dan iets erger. Om 14:15 toch maar de verloskundige gebeld. Deze was er om 14:45 en zei eerst nog dat die "beneden" krampen eigenlijk geen ontsluiting geven... Maar bij controle bleek ik toch al 3 cm te hebben! :wow: Na overleg besluiten we om geleidelijk aan richting ziekenhuis te gaan. De verloskundige moest nog even kolven en we hebben rond 16:00 in het ziekenhuis afgesproken. Mijn man heeft om 15:10 onze oudste dochter uit de klas gehaald, en mijn schoonvader was om 15:30 thuis om op te passen. Dus wij richting het ziekenhuis. Om 15:45 kwamen we aan. We werden door verwezen naar een verloskamer, en na onze spullen neer gezet te hebben wilde ik nog even plassen. Aangezien alle toiletten in de buurt bezet waren, moest ik de gang terug lopen en daar naar het toilet gaan. Onderweg kwam ik mijn verloskundige tegen en deze besluit even mee te lopen. Onderweg nog een wee weggepuft, en wij richting het toilet. Mijn man kwam mij achteraan en de verloskundige besluit om dan maar alvast in de kamer alles klaar te zetten en dat me man bij mij blijft. Om 15:50 heb ik geplast en wilde ik opstaan... Op dat moment voelde ik het hoofdje letterlijk zakken en kreeg ik flinke persdrang... Ze kwam eraan! Ik heb mijn man iemand laten halen en deze kwam gelijk aan gerend. Zij heeft op het alarm knopje gedrukt en binnen no-time stonden er nog 3 verpleegkundige bij ons, in de toch al krappe toilet. Mijn eigen verloskundige zag iedereen rennen en vraagt wat er aan de hand is. Er wordt geroepen dat er iemand op de toilet aan het bevallen is en zij vraagt nog "Toch niet mijn vrouwtje?" Daar wordt geen antwoord op gegeven, dus zij volgd iedereen naar het toilet. Zij ziet mij en vraagt nog half lachend "Wat doe jíj nou?" Inmiddels was ik op een baarkruk gezet en mijn verloskundige vraagt nog of ik niet naar een bed begeleid kan worden. Daarop komt het antwoord dat het hoofdje al staat en een perswee later wordt onze dochter geboren! Op het toilet van het ziekenhuis, om 16:02! Zoals jullie kunnen begrijpen was iedereen behoorlijk van slag. Ik, ons dochtertje, mijn man, maar zeker ook het voltallig ziekenhuis personeel! Ik blijk het gesprek van de dag te zijn! Zelfs de kantine juffrouw heeft het over ons. Om 18:30 ben ik weer thuis. Haar naam is Noa Noëlle en ze weegt 3650 gram. En ik was nog zo bang dat deze bevalling net zo lang zou duren als de eerste. 64 uur... Nou, alles behalve
sow wat een verhaal zeg! Fijn dat alles toch goed is met jullie! En een prachtige dochter! Gefeliciteerd, geniet van je kraamtijd! En gesprek van de dag ben je met zo een verhaal zeker .
gefeliciteerd meis ik moest er wel stiekem om lachen zag het al helemaal voor mehihihi al dat rennend personeel hahah geweldig. geniet van je meissie mooie naam trouwens
Nou dat verhaal gaan jouw achterkleinkinderen straks nog vertellen! gheghegheghe.... Beetje vreemd, ook niet lekker, maar wél bijzonder! Gefeliciteerd met je dochter, wat een prachtige naam trouwens! Joeja
WOW WOW ! Geef mij dat ook maar Ik moet nog bevallen ... en hierbij krijg ik al lekker kippenvel. Zo zie je maar weer, zelfs krampen kan weeen zijn, zonder dat je het beseft. Ik loop dit al weken te roepen, ik weet niet meer of het nou weeen zijn of gewoon krampjes Geniet van je dochtertje, gefeliciteerd !
Zow! gefeliciteerd meid!Zo'n bevalling wil ik ook wel! Hihihi Geniet van de komende tijd. Groetjes, Mandy
Briljante vraag: Wat doe jíj nou? Ik ben blij voor jullie dat het goed is afgelopen! Kan me voorstellen dat het toch wel schrikken was en dat iedereen een beetje van slag was. Maar liever zo, dan 64 uur, lijkt me... Gefeliciteerd met je dochter, mooie namen (klinkt echt mooi, zo achter elkaar).
Hihi "Wat doe jij nou?" Ik zie het al helemaal voor me! Wat goed zeg dat het zo snel ging. Is het allemaal dan wel te bevatten?
Goh, had ik ook maar zo'n bevalling, lekker snel ! Ik heb 2,5 uur geperst Zie "Mijn bevalling van Damani Keano" Maar van harte gefeliciteerd ! -x-
hey meis hahaha wat ongelooflijk gaaf zeg, jij heb in elk geval een mooi bevallingsverhaal, hoop dat zowel jij je man als je dochter een beetje bekomen zijn van de schrok en dat je nu lekker aan het genieten ben van je dochter gefeliciteerd groetjes nathalie
wat een super verhaal lijkt me toch raar zeg maar wel een hele mooie ervaring denk ik zo maar super gaaf in ieder geval van harte gefeliciteerd!
Jeetje wat een verhaal zeg! Maar ben je je niet te barsten geschrokken? Zo ga je plassen, en zo ben je bevallen! Kan je het nog enigszins bevatten?