Expres in broek plassen.. :(

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jucade, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin heeft weer wat ontdekt hoor.. alleen thuis doet ie dit. WAAROM? en dan lacht ie er ook nog om! Boos worden heeft weinig nut lijkt wel.. Hij is al een jaar zindelijk onderhand. Niks anders als anders thuis oid. Wie heeft er tips? moet ik m maar weer een luier om doen? of negeren? :(

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoelang is ie al zindelijk?

denk dat je beter kunt negeren
    want hij vraagt zo negatieve aandacht en als je boos word of iets
    vind ie het alleen maar leuk
    als je een luier aan doet heb je kans dat ie weer terugvalt dat ie niet meer naar de wc wil

3. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    ik zou het idd ook negeren. Wilt ie daarna meteen schone kleren aan? Dan zou ik het zelfs een dag zo negeren door m lekker in zn natte broek te laten lopen. Voelt ie misschien dat het helemaal niet zo fijn is.....

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou m een schone broek aan doen en er helemaal geen woorden aan vuil maken.

Aandacht is aandacht. En in een natte broek laten lopen vind ik echt niet kunnen!

5. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Eens met Salapio. Je kunt het het beste zoveel mogelijk negeren, dan is de lol er snel af. Maar wel in een droge broek.

6. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Mijn zoontje deed dat dus ook, maar dan met het poepen. Steeds was hij te laat omdat hij zich geen tijd gunde om te gaan. Hij was wel iets ouder dan jou zoontje.
    Van mij moest hijzelfs naar boven en alles schoon pakken en alleen omkleden en zijn billen schoonmaken.
    Dit vond hij absoluut niet leuk en na een paar weken kwam hij gelijk aanhollen als hij moest, want dat was sneller dan omkleden vertelde hij !!

Succes ermee, groetjes Monique

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bedankt voor de reacties.

Wij gaan het nu negeren en wel gewoon een schone broek aan gooien. Hopelijk helpt dit.. misschien toch al onbewust bezig met de 2 as kleintjes..

Deel Deze Pagina