Hallo dames, ik fiets heel veel. Wat voor weer het ook is. Dus ook met regen.... Nu heb ik wel een lekkere warme winterjas, maar hij is niet helemaal waterdicht. Hij houdt best wel wat water tegen, maar als ik echt langer als 20 min aan het fietsen ben, lek mij jas door regenjas heb ik al, maar liever een winterjas aan, jullie tips waar ik een goede waterdichte winterjas kan kopen?? Alvast bedankt!!
Ik heb vorig jaar een didriksons parka gekocht. In 1 woord geweldig. Heerlijk warm en water en wind dicht. Is zijn geld echt meer dan waard. Ik heb hem gekocht bij een mega intersport.
Rains heeft hele mooie jassen niet alleen degelijk maar ziet er ook nog prima uit! En ze hebben een wintervariant
Ik heb net bij de Perrysport een wind/waterdichte winterjas (parka) gekocht: heerlijk! Regatta is het merk geloof ik
Ja écht een outdoor jas. Ik heb vorige week een winterjas (parka) gekocht bij de ANWB. Wind en water dicht. Heb deze week al menig buitje over me heen gehad met de nodige wind. De jas is echt helemaal water en wind dicht. Heerlijk!