Ik heb ze vandaag bij de Kwantum gezien. 140x200 kost daar 22 euro. Groter dan dat hebben ze niet. Heeft de Ikea ze wel van 180x220? Zo ja, hoe duur?
Mijn vliezen braken onverwachts 's nachts, had er nog geen zeiltje onder omdat het te vroeg was, maar geen schade! Het kwam er ook niet allemaal tegelijkertijd uit. Dit terwijl ik best veel veel vruchtwater had. Succes met slapen!
Jammer dat ie bij de ikea op zijn kleinst 90x200 is, ik heb 80x200 Ga maar eens bij action kijken dan!
Bij de jisk hebben ze sat vast ook wel. Heb er pas van de week 1 gekocht voor me dochter haar bedje. Is wel een 1persoons bed maar die hebben ze vast ook groter. Ik had er zelf niet aan gedacht om die te gebruiken...erg slim. Vraag me dan gelijk af of ze die ook voor waterbedden hebben...goedkope dan he...hahaha wel zo handig!!
Ik had die van de Action, erg fijn en niet duur!! Totaal geen last gehad van zweten, terwijl we toch een erg warme zomer hebben gehad! Nu ligt hij er nog op, omdat ik mijn dochter voed in bed en ze nog wel eens spuugt. Zo blijft onze topper gewoon droog
Bij de action hadden ze ook alleen 90x200, die toch mee genomen, en goed over de matras getrokken en hij pas, geen last van gekraak. Hier ligt over de waterdichte molton mijn elektrische deken, een gewone molton en hoeslaken. Als mijn vliezen breken is er wel het nodige was werk, maar mijn matras blijft goed!
Ikea heeft ze in 4 maten (90, 140, 160, 180 cm). Je kan de waterdichte matrasbeschermer gewoon opzoeken in de online catalogus. Dan zie je meteen de prijs per maat, en je kan kijken hoeveel stuks de ikea-vestiging nog op voorraad heeft. Bij jou in de buurt. SKYDDA HÖGT Matrasbeschermer - 90x200 cm - IKEA Edit: ik zie dat IKEA nu zelfs een webwinkel heeft, dus je kan ze ook online bestellen. Dan komen er wel verzendkosten bovenop van 7.99 voor bestellingen met een totaal gewicht tot 30 kg.