Slijmprop verloren?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xSimone, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik stond net onder de douche, en met van onderen wassen, had ik echt wel redelijk veel gelig slijm. Heb ik nooit zoveel met douche , zelf denk ik dat het de slijmprop was, maar weet het niet zeker. Als dat ao was, is het toch hooguit een week tot de bevalling? Heb gelezen en gehoord dat het niet altijd met roze of rood gepaard gaat! Ben benieuwd of het de slijmprop was. Zijn er nu dingen die ik wel mag doen, en dingen die ik moet laten? (Vrijen ofzo).

2. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Je slijmprop verliezen zegt helemaal niks. Ik ben hem met 36 weken verloren en loop nog steeds zwanger rond. Je kan hem ook meerdere malen verliezen, omdat hij weer een soort van aan groeit. Je hoeft niks te laten oid. Dat is pas als je vliezen gebroken zijn.

Ik snap dat je graag wilt dat het begint, heb al vele topics van je gelezen(niet vervelend bedoeld)... Maar het komt wanneer het komt :) Ik loop al vanaf week 35 te sukkelen met pijnlijke voorweeën en had met 36 weken 1 cm ontsluiting. Klonk dus erg hoopvol mbt een bevalling.. Nou morgen ben ik uitgerekend en het enige wat ik heb is 2 cm ontsluiting ;). Ben ook nog gestript, had geen effect. Hij heeft nog geen zin om te komen, ik ben er ook teveel mee bezig geweest, maar je kan het beter een beetje proberen los te laten. Als het nog 2 weken voor je duurt, word je echt zwaar chago.. Trust me :)

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina