Vorig jaar hebben wij een boxspring met 2 persoons topper (1m80) aangeschaft. Zijn hier ook waterdichte hoezen voor, die redelijk betaalbaar zijn? Ik heb nog wel een 1 persoons waterdichte molton liggen, maar zonder topper op het matras slapen is niet erg fijn
Even kijken bij de Action?? Daar heb ik in ieder geval altijd de éénpersoons gehaald. Maar ze schijnen ze ook in 2persoons maten te hebben. En anders even bij Ikea kijken?
Die eenpersoons aan een kant de hoeken van doorknippen. De andere kant gewoon over je molton schuiven en de losgeknipte punten met een speldje aan je molton vast zetten 😉.
Ikea heeft standaard waterdichte moltons in het assortiment, ook voor 2 personen, voor een schappelijke prijs. Bij de Action heb ik toen ook gezocht maar vond ik alleen 1 persoons molton. Ik heb het even opgezocht: 1.80 x 2.00m voor 14.95 euro: GÖKÄRT Matrasbeschermer - - - IKEA
Geweldige tip, dank je wel!!! Mijn molton komt inderdaad ook bij de Action vandaan, ik kon daar geen 2 persoons moltons vinden.
Ik heb ze bij action gehaald. Twee kleine en dan aan elkaar genaaid. Is met vijf minuten klaar en kostte toch echt veel minder dan al die tweepersoons of een rit naar ikea.