Wij gebruiken nu de aldi luiers en ik ben er heel erg tevreden over. We hebben hiervoor vanalles geprobeerd; pampers, huggies, kruidvat, etc.. maar ze lekte bijna overal doorheen. Toen Lidl geprobeerd, zalig.. alleen die besloten na een maand de pasvorm te veranderen Nu dus aldi, en weer heel erg tevreden. Ook niet erg duur, ik geloof iets van 62 luiers voor 9,95
Aldi-luiers zijn een keer als beste uit de test gekomen. Mijn broer gebruikt voor beide kinderen (1+2jaar) al heel lang de luiers van de Aldi, verder kopen ze daar volgens mij nooit iets, ze gaan speciaal naar de Aldi voor die luiers. Dus dat zegt toch zeker wel wat denk ik. Vooral qua doorlekken zijn ze volgens mijn broer veeeel beter dan andere luiers. En inderdaad je hebt er ruim 60 voor nog geen 10 euro, maar dus niet alleen voor de prijs zijn ze aan te raden. Ik heb newborn pampers gehaald, maar daarna ga ik zeker eens kijken vanaf welke maat de Aldi ze verkoopt.
Wij hebben ook veel LIDL luiers gebruikt. Ze begonnen helaas door te lekken, dus we hebben nu de tussenmaat (4+) van onze supermarkt. Maar als hij daaruit gegroeit is, gaan we waarschijnlijk wel terug naar de LIDL..
Ik gebruikte altijd pampers, maar ben toch eens andere merken gaan gebruiken. Ook die van de aldi en ik ben er zeer tevreden over. Beter dan die van de etos, ah, bumblies enzo. Kruidvat zijn ook wel aardig. Met lidl geen ervaring, ben ik ook wel benieuwd naar.