Hoi allemaal, Ivm pco ben ik gestart met clomid! Ei sprong kan vAnaf dag 10-17 plaatsvinden.. Dit is erg spannend omdat ik dus nog niet weet of het aan heeft geslagen de clomid. Mijn ovutest gaf vandaag nog negatief aan maar ik voel steekjes bij mijn eierstokken en baarmoeder en heb vandaag witverlies(best wel dik) Kan dit een teken zijn van aankomende ei sprong? Of verbeeld ik het mezelf? Ik zit nu op dag 10...
Volgens mij moet t meer doorzichtig zijn en niet wit, meer als rauw eiwit en dat je er draden mee kan trekken. Maar als het aan het veranderen is is vast goed teken, nog paar dagen doortesten en geduld hebben denk ik. Spannend!
Volgens mij wat Hanneke zegt, moet het meer doorzichtig zijn in plaats van wit. Maar jij gebruikt dus wel ovulatietesten? Ik durf dat niet zo goed, ik ben een beetje bang dat het onbetrouwbaar is door de PCOS, want dat hoor ik overal??
Je kan ongv. Een week voor de eisprong tot een paar dagen erna verandering zien in je afscheiding. Ik heb op cyclusdag 10 een lange rauw eiwit achtige afscheiding gehad (sorry voor details). En gister en vandaag een witachtig.. Dat zou eigenlijk betekenen dat ik een eisprong heb gehad, maar voel zo nu en dan beetje spanning aan mijm rechter eierstok.. Ik weet niet eens of het aanslaat. Zulke momenten vind ik het jammer dat ik geeen follikelmetingen heb!