Hoi, De titel zegt het eigenlijk al. Wanneer kregen jullie je eerste menstruatie na het stoppen met de pil? Ik weet dat het langer kan duren maar zijn er ook meiden waarbij het bijvoorbeeld na 3 weken al kwam? Ik zelf ben 2 augustus gestopt met de Cerazette (geen stopweek, lichte pil) en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjes
15 mei laatste pil van mijn strip...en 19 mei ongesteld geworden...een maand later op 15 juni ongesteld geworden...
Ik ben 26 mei gestopt, toen 29e ongi geworden. Volgende ongi was 26 juni, precies 28 dagen later. Laatste keer ongi was 26 july, 30 dagen later. Als ik nu naar mn EI-datum kyk, is deze cycle 32 dagen. By my wordt ie steeds ie langer Nu hoop ik op 9 maanden
Mijn cyclus toen ik de pil slikte was altijd 24 dagen.. Na het stoppen werd ik dus weer 24 dagen later ongi. En op dit moment is mijn cyclus 24 of 26.
wat grappig, dit topic wilde ik ook plaatsen ik heb 15 juli m'n laatste nod gehad, ik ben 19 juli met foliumzuur begonnen ipv nieuwe pilstrip en ik ben nog niet ongesteld geworden... dat mag van mij inmiddels wel, want dan weet ik tenminste dat het werkt
Wil jullie niet laten schrikken, maar bij mij duurde het 191 dagen! Op de kop af een half jaar (in weken dan...) Heb na 5 maand wel een echo en bloedonderzoek gehad om te kijken of de hormoonwaardes goed waren en of er geen cystes waren. Conclusie: alles zag er goed uit en we moesten afwachten. Pas na een jaar geen ongi kon ik doorgestuurd worden naar de gyn (mijn huisarts houdt niet van opwekken, dat helpt je lichaam niet). Maar een maand later was het dus zover. Een perfect normale ongi, had iets verschrikkelijks verwacht, maar het viel me (op de eerste dag na, toen had ik veel pijn) heel erg mee. Het was lang zo heftig niet als ik gedacht had. Conclusie: het kan echt heel lang duren... hoop dat deze cyclus normaal wordt! Liefs Friendly
Ik ben in maart gestopt met m'n pil en eigenlijk gewoon ongesteld geworden. Mijn cyclus is de ene keer 25 dagen en de andere keer 30 dagen. Dus nog geen touw aan vast te knopen. Ik hoop voor jou dat je ongesteldheid snel gaat komen en je cyclus goed op gang komt. Succes met zwanger worden! Groetjes, Diana
bij mij kwam het ongeveer binnen een maand,en heb nu een cyclus van ongeveer 28 dagen,soms een paar daagjes verschil succes
ik was gelijk normaal ongesteld, en heb toch zeker 18 jaar de pil geslikt. ik heb nu een hele normale regelmatige cyclus van 27 dagen. gelijk vanaf het begin af aan dus al. dat kan dus ook!
Gelijk redelijk regelmatig na het stoppen (8 jaar pil). De eerste keer na 25 dagen, daarna telkens 26. En afgelopen maanden iets onregelmatiger, maar dat is vast omdat ik er meer mee bezig ben..
Net als Roxanne heeft het bij mij ook een jaar geduurd. Vorig jaar april de laatste prikpil gehad deze werkt voor drie maanden dus vanaf vorig juli en deze week voor het eerst uit mezelf ongesteld geworden. Piglet
Hoi Hoi, Ik ben op 21 juni gestopt met de pil, en toen op 24 juni ongesteld geworden (pil ongesteldheid zeg maar). Daarna weer op 25 juli dus mijn eerste echte cyclus duurde 32 dagen. Zit nu in de tweede maand en is het afwachten. groetjes, Eowyne
Cyclus 1: 21 dagen (pil werkte niet) Cyclus 2: 23 dagen (pil werkte niet) Cyclus 3: 32 dagen (pil dan maar gelaten) Cyclus 4: ... (nog bezig) 8)
ik was gestopt met mijn pil (na 9 jaar) en werd na 2 dagen ongesteld.. dus mijn pilvrije week, zoals altijd. maaaar: Daarna werd ik helemaal niet uit mezelf ongi en ben ik na 35 dagen naar de huisarts geweest.. Provera kuur gehad van 10 dagen en op dag 8 van het slikken van die pilletje werd ik ongesteld, op dag 41 dus... En ik heb het geweten ook 7 dagen lang echt veel bloedverlies. En nu zit ik alweer op dag 7 van mijn nieuwe cyclus, dus ik weet niet wat het nu gaat brengen.. Maar ik ga er nu in ieder geval niet meer vanuit dat mijn cyclus elke maand rond de 28 dagen zit. groetjes nathalie
Ik ben op 13 juli gestopt met de pil; Had na de pilongesteldheid gelijk een cyclus van 28 dagen...tot nu toe dan want dit is pas mn 2de ronde
Ik ben 4 juli gestopt met de pil, kreeg 7-7-7 mijn laatste pil-ongi en nu wacht ik nog steeds... Zit op cyclusdag 40 geloof ik.