Hier hebben we hem sinds gister. Heb gisteren sinaasappel munt gehad. Fles konden we 4 x vullen. Vanmorgen was het nog goed maar heb het eruitgehaald en nu kiwi en sinaasappel erin. Heerlijk verfrissend.
Dit inderdaad. Mijn tandarts is alles behalve blij met deze rage, dat constant slokjes nemen met zuur of suikers is een aanslag op je glazuur en veroorzaakt schade aan je gebit, dus wees voorzichtig.
Hier heb je zeker gelijk in maar het is dan ook aan te raden niet meer dan 7 eet/drink momenten op een dag te hebben. Wat ik zelf doe is om 10 en 15 uur een fruitwater neem en de rest van de dag gewoon water.
Dan is het natuurlijk geen probleem. Veel mensen gebruiken die flesjes echter als meeneemflesjes, zoals gewone waterflesjes. Daar wordt vaak iedere keer een paar slokjes van genomen. Dan is het effect voor je tanden een beetje alsof je de hele dag door steeds een paar slokken cola neemt.
Wanneer wij fruit in water doen drinken wij dit altijd met een rietje. Zag laatst nog een combi: kokos met ananas
wij hebben een grote kan met een fruitfilter. deze vul ik in de ochtend met fruit en water en zet deze dan in de koelkast. tussen de middag drinken we dit met de kinderen. de kinderen vinden het lekkerst: komkommer met munt aardbeien sinaasappel met limoen zelf vind ik citroen met munt het lekkerst