hoi dames, ik ben aan het kijken naar een serie boeken maar vind ze best wel duur de pocket serie is een stuk goedkoper. is er een verschil tussen pocket en een gewoon formaat? weten jullie trouwens waar ik mischien heel de serie de aardkinderen kan halen van jean m auel. alvast bedankt
Een pocket heeft een zachte kaft en is vaak wat kleiner van formaat. En een gewoon boek heeft een harde kaft en is vaak wat groter.
haha ja ik bedoelde eigenlijk of er verschil in het verhaal was bijv ingekort ofzo sorry had ik er wel bij kunnen vermelden.
ik wil dan denk ik niet weten aan 800 blz hoe dik die is pff mischien dan maar even sparen. en het ergste is is pak en beet 2 a 3 weken lezen kan geen boeken wegleggen. al die boeken samen wegen evenveel als mijn kiddie.
Ik heb hier de pocket serie staan. Voor 10 euro (voor alle 4) + verzendkosten mag je ze zo hebben. De eerste 3 delen maar 1 keer gelezen en het 4de deel zelfs maar half. Als je ineresse hebt lees ik het wel. Hier staan ze toch maar te verstoffen.