Hier wordt veel Tupperware gebruikt. Ik denk dat ik wel 12 flessen heb. In verschillende maten (310 ml, 500 ml, 750 ml, 1 ltr) Ook de infuse gebruik ik veel om spraakwater te maken met fruit, groente en kruiden. Heerlijk! Ook de koelkast kannen gebruiken we voor ranja. Lekker koud uit de koelkast. Nooit last van plastic smaak.
Mepal waterfles, gaan ook altijd in de vaatwasser en zelfs na 1,5 jaar gebruik nog geen vieze smaak Hier ook doppers met plastic smaak als er een tijd water in heeft gezeten bah.
Je hebt hier ook een sportdop voor, die al geprobeerd? Of vind je dat niet fijn? Ik vind de flessen namelijk wel heel fijn.
zet hem maar een paar keer in de vaatwasser is de smaakt zo weg. Met gewone bidons ook, paar keer in de vaatwasser en je smaak is neutraal
Ik vind mijn doppers ook vies. Ik heb ook een brita fles en een van de aldi die niet vies smaken. Ik heb t idee als het doorzichtig plastic is dat t dan niet naar plastic smaakt.
Hier altijd doppers. En zelden een bijsmaakje maar dan is hij niet tussendoor afgewassen maar alleen omgespoeld. Ook wordt er alleen water in gedaan en verder niks. Bij bidons proef ik wel altijd een bijsmaak.
Ik heb kinderflesjes van tupperware. Water smaakt prima. In mijn omgeving hebben ook veel mensen die flessen.