We willen verhuizing uitbesteden. Wel zelf dozen pakken maar sjouwwerk uitbesteden. Hoe vinden we betrouwbaar bedrijf en wat zijn redelijke prijzen. Afstand is ong 10 km
Dan zou ik naar een erkende verhuizer gaan. En wat een nette prijs is tjah dan moet je vergelijken met nog 1 maar niet vergelijken met een beunhaas.
Ik weet niet waar je woont, maar ik kan Groeneveld verhuizingen aanbevelen. Wij zijn met hun nu, prive en zakelijk 5x verhuisd. Niet duur en binnen 4 uur was alles over (dus vrachtwagen inpakken, rijden, uitladen, en dat praat ik over een eengezinswoning met 3 slaapkamers en hobbykamer). We hadden naast de meubels ook nog 80 verhuisdozen en waren totaal 850 euro (geloof ik).
Wij hadden Top Movers/Holwerda, super tevreden, veel man, dus waren snel klaar! Prijs was de middelste, we hadden 3 offertes laten maken, 1 wilde alleen de grote vh huis weten, die waren het goedkoopste, 1 kwam langs en schreef ieder doosje en kastje op (de duurste) en 1 keek globaal een beetje rond en schreef wat dingen op, daar zijn we voor gegaan. Goedkoopste was 1300, Holwerda 1600 en de duurste (Atlas) 1900.
Hier ook een Geweldige ervaring met Groeneveld! Zeer rustige kerels die de stress echt uit handen nemen en zeer goed voor de spullen zijn.