Wij hebben er 1 gehad. Katten maakten er een zooi van (lees waterballet) en hij maakt een irritant bromgeluid.
Wij hebben ze al jaren en ze bevallen hier goed. De katten drinken er graag van. Kwa geluid hoor ik ze bijna niet. Wij hebben catmate en catit, voor mijn gevoel is de catmate iets stiller. Maar ik heb nu alleen de catit staan, omdat ik de catmate heb laten vallen. Ik wil niet meer zonder iig. Verder hebben we ook nog op verschillende plekken stilstaand water staan, vooral de schaal/vaas met waterplantjes erin vinden ze fijn. En het staat nog leuk ook.
Wij hebben ook een Cat Mate 2l. Onze kater dronk nooit uit z'n gewone bakje, alleen uit de kraan, wc of douche. Uit deze drinkt hij ook goed en hij gaat er prinsheerlijk bij liggen . Ik heb hem besteld bij Zooplus. De eerste die ik geleverd kreeg toen maakte wel veel geluid. Gebeld en bleek defect te zijn. Kreeg direct een nieuwe opgestuurd en die is hartstikke stil! Maakt idd alleen echt geluid als er te weinig water in zit. Hij is handig schoon te maken in de vaatwassers en het filter kun je los kopen. Onze kater is langharig, dus er komt wel regelmatig haar in, maar dat is een kwestie van regelmatig schoonmaken.
Ik heb er een te koop Mijn ene kat vond het fantastisch! En mijn andere niet. En de ene is dood. En de andere niet. Dus dat ding staat al een jaar te verstoffen in de gang Hebben hem niet eens zo lang gebruikt eigenlijk.
Mag ik ook een vraagje stellen over een voederautomaat? Hebben jullie die ook, welke zou je aanbevelen?
Wij hebben de blauwe catit van zooplus (2L dacht ik) Katten drinken er graag van, en katten gaan er niet mee 'spelen' laten het mooi staan waar het staat Ik ben lichtjes doof(?) dus meestal is het mijn vriend die zegt daaaamn hoor je niet dat hij extra water nodig heeft! Al met al scheelt het 20x per dag waterbakje verschonen hier (ze zijn vies van hun eigen haren die bij 1x drinken er al ik drijven )