Ik word gek van de vage klachten...... Heb last van een enorme opgeblazen buik, steken in m'n buik, pijnlijke borsten, troebele urine, erg jeukerige huid, vet haar en ben ook nog eens heel wisselend emotioneel, kan zo gaan huilen om niets..... Nog steeds ontpillen?
Hoi, Wat zijn die vage klachten toch vervelend he! Heb er zelf ook regelmatig last van. Hoeveelste ronde ben je bezig? Ontpillen kan vaak wel even duren, helaas... Liefs Dib
hallo het hoeft natuurlijk niet ontpillen tewezen mijn syptomen nu waren: 2weken voor mijn nod pijnlijk borsten net of je blauwplekken hebt misselijk ook troebele urine/vet haar/emotioneel/ opgeblazen en kijk mijn banner maar denk dat het wachten word..en wachten duurt al zolang pff haha heel veel succes
Ik heb precies dezelfde klachten! Maar ik moet rustig afwachten, je maakt jezelf al gauw blij met niets.... Het geeft wel een beeeetje hoop! Dankje!
Dat is idd zo je denkt dat je ineens van alles gaat voelen he Vorgemaand had ik ook last van vanalles ik dacht goh nu moet het wel raak wezen maar dus niet. Deze maand had ik niet echt het gevoel dat ik zwanger zal zijn wel last dus van die symptomen maar had zo iets van het zelf wel weer bij een ongi horen,Maar niet dus haha ik zag de test en ik schrok wel even omdat ik het dus niet had verwacht,Maar ik heb 2dgn voor me nod getest dus dat zal jij ook kunnen doen,Ik hoop voor je dat het raak is ik zal voor je duimen en je wat HCGTJE'S toesturen haha Succes meid en laat me het weten he
Hier ook dezelfde klachten, ik vind t ook erg vervelend vooral, omdat de klachten blijven aanhouden en ik na 34 dagen overtijd en 2 negatieve tests verder, er nog steeds geen te bekennen zijn..... Suc6! Liefs Elena
Ik denk zeer bekend voor vrouwen die zo graag zwanger willen worden. Helaas schiet het bij ons ook niet op en nu loop ik ook sinds 2 dagen met vage misselijkheidsklachten, geen braakneiging maar wel misselijk gevoel en soms duizelig in mijn hoofd... Ik wens je heel veel s6 en sterkte, Liefs, Claudia