onzeker na miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door poekie83, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poekie83

poekie83 Lid

28 sep 2008
    32
    0
    0
    hallo,Ik heb even een vraagje.Heb vorige week dinsdag een miskraam gehad.Deze heb ik opgewekt d.m.v. Misoprostol.T was trouwens een missed abortion.Heb erge wee-achitge krampen gehad de hele nacht,'s morgens ben ik heel veel stolsels en weefsel verloren, waaronder het vruchtje.En er is veel bloed meegekomen.Daarna eigenlijk helemaal geen last gehad,niet van buikkrampen en niet veel bloedverlies.Tot afgelopen donderdagmiddag,ik kreeg al wat last van buikkrampen,maar dacht dat kan.'s avonds verging ik van de pijn, was gewoon aan het shaken.Ben toen vrijdags voor spoedecho naar gynaecoloog geweest en die zag nog wat stolsel zitten.Moest 's avonds weer 4tabletten Misoprostol inbrengen en verlies nu iedere dag wat maar niet heel veel.Zij zei dat er nog 1.5cm stolsel mag blijven zitten,klopt dat, kan dat geen kwaad en gaat het niet infecteren?En waarom houd ik van die erge buikkrampen?Is dat door de stolsels,dat mijn lichaam dat aangeeft?want lees overal dat dat juist geen goed teken is.En een week lang pijn word je wel zat!

Alvast hartelijk dank voor uw antwoord,

Groetjes Monique

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi monique,

De krampen zijn een soort weeen. Het is de bedoeling dat de krampen het stolsel naar buiten duwen. Dit kan soms wat langer duren. Ook zie je weleens dat het lichaam uiteindelijk het bloed opneemt in plaats van uitscheid. Indien je pijn blijft houden of koorts krijgt moet je weer even contact opnemen met het ziekenhuis of huisarts.

Imke

Deel Deze Pagina