Foliumzuur en Puisten + veranderde cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Carooo, 2 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carooo

Carooo Nieuw lid

31 okt 2015
    1
    0
    0
    Vlaams-Brabant
    Ik ben al een hele tijd gestopt met de pil, maar sinds augustus proberen we zwanger te worden. Daarvoor deden we het met condoom.
    Maar nu heb ik sinds augustus ongelooflijk veel puisten, eerst op mijn rechterkaak, nu staat linker ook vol. Dermatoloog zegt dat het door foliumzuur te nemen zou kunnen zijn. Maar ben nu al een hele tijd (sinds september) gestopt met foliumzuur en heb nog steeds superveel puisten.

Sinds ik zwanger probeer te worden is mijn cyclus ook zeer onregelmatig. Vroeger kon ik er mijn klok op gelijk zetten en nu is het soms 32 dagen, deze keer was het 39 dagen... Ik dacht natuurlijk dat ik zwanger was, tot gisteren -_-

Heeft nog iemand hier last van? Heeft proberen nu zo een invloed op je lichaam? Of is dit gewoon een teken dat het nu het moment nog niet is..

2. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Allereerst zou ik zo snel mogelijk weer starten met foliumzuur als je zwanger probeerd te worden. Verder zou ik eens langs de huisarts gaan ivm je onregelmatige cyclus en de puistjes.

3. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik heb ook onregelmatige cyclussen en ben daarvoor bij de gyn geweest. Van binnen was alles goed, sommige vrouwen hebben dit nu eenmaal. Minne schommelt tussen de 32 en 40, met een uitschieter naar 44 1 keer. De gyn adviseerde ovulatietesten te gebruiken om de eisprong te vinden. Dit werkt bij mij goed.
    Ook ik heb wat last van puistjes op mijn kin. Dit kan door van alles komen, maar door foliumzuur heb ik nog nooit gehoord.

Deel Deze Pagina