Vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantal26, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    A.s donderdag moet ik terug naar de gyn, ik krijg dan ook een gesprekje met een verpleegkundige, wat doen die dan eigelijk allemaal?

En is het belangrijk dat mijn man die dag meegaat.
    Het is namelijk heel erg druk bij hun op het werk, en ik heb eigelijk liever dat ie met de 12 weken echo meegaat.

2. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Waarvoor moet je naar de gyn?
    Heb je medische indicatie voor de bevalling?

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb Clomid en pregnyl gehad.
    Ik heb dystrofie, dus nu gaan ze kijken of ik beter bij de gyn kan blijven of toch gewoon naar de verloskundige.
    Alleen ik wilde gewoon even weten waar die verpleegkundige voor is, daar heb ik daarna nog een gesprek mee.
    Ik ben benieuwd wat ie dan bij je gaat doen allemaal.

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ah, op die manier :)
    Hm, dan durf ik je geen antwoord te geven. Hier wel naar de gyn geweest, maar das ivm med. ic voor bevalling. De intake dus. En het enige wat de verpleegster daar deed was bloeddruk, gewicht en wat vragen.

5. Mar001

Mar001 Actief lid

25 nov 2007
    148
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben ook dmv Clomid zwanger geworden. Heb PCO.
    Doe mee aan een onderzoek naar PCO en loop daarom bij de VK in het ziekenhuis. Na de 1e controle (10 weken) ook een gesprek gehad met de verpleegkundige. Ze heeft bloeddruk gemeten, gewogen, heb een hele tas vol folders en boekjes meegekregen over van alles wat met zwangerschap te maken heeft en verder was een beetje algemen info: wat je niet meer mag eten, drinken, roken etc., of ik al KDV geregeld had, of ik kraamzorg al geregeld had, dat soort dingen...
    Rond de 24 weken krijg ik nog een keer een gesprekje omtrent borstvoeding en dan rond de 34 weken een gesprekje over de bevalling, wat je te wachten staat, wanneer je moet bellen etc.
    Tijdens iedere controle meet ze bloeddruk en weegt ze mij.

Dus wellicht dat je zoiets dergelijks ook krijgt?

Groetjes :D

Deel Deze Pagina