Ha meiden ! Ik ben zo'n 5 weken geleden ongesteld geweest . Ik heb pcos , jaar van de pil af en niet bezig met hormonen ofZo. Waren niet bewust bezig , mocht t spontaan lukken zou het tof zijn. Maar nu ben ik al anderhalve week misselijk, echt beroerd, slijm van onder, buikpijn gehad, lage rugpijn en gisteravond maagzuur.. Heb t allemaal nooit..vrijdag op zaterdag 3 mini veegjes bloed . ( innesteling??) Al m'n testen blijven wit, ik raak lichtelijk gefrustreerd nu ik gister zo misselijk baar bed ben gegaanen vanmorgen precies hetzelfde opsta . Ik moet dan toch een keer positief testen, of zou het een pcos 'aanval' zijn?? Bedankt alvast !
Als jouw symptomen die je al anderhalve week hebt, van een zwangerschap zouden komen, komt dat door HCG en moet je inmiddels een knaltest hebben ipv witte testen. Wellicht toch last van een virusje wat erg rond gaat momenteel...... Die veegjes bloed kan goed een ovulatiebloeding zijn geweest. Google daar maar eens op. Innestelbloed is niet iets wat standaard plaatsvindt bij een zwangerschap en komt vaker niet dan wel voor. Bovendien maak je vanaf innesteling HCG aan en had je nu dan op zijn minst een lichte streep op je tesr moeten zien.
Kan ook gewoon één naderende menstruatie zijn. Ik heb ook pcos en ben altijd doodziek als ik ongesteld ben. Buikpijn. Hoofdpijn. Rugpijn. Misselijk. Humeurig. Enz.dat begint bij mij al een paar dagen voor mijn menstruatie tot ik er vanaf ben. Dus een goeie week..
Hm oké.. De week voordat dit begon had ik klachten die op ovulatie leken.. Maar t lijkt allemaal zo op elkaar.. Bij mijn vorige menstruatie had ik geen last , verder niet ongesteld geweest afgelopen jaar.. Afwachten dus