Waterige afscheiding na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door loncocacola, 7 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    2 weken na de miskraam verlies ik elke avond rond hetzelfde tijdstip steeds waterige afscheiding. Je voelt het echt in je onderbroek lopen (net alsof je geplast heb). Daarna houdt het direct op. Dus wat kan dit zijn? Wie heeft dit ook meegemaakt? De afscheiding is reukloos en soms in het begin met heel licht bloed, maar nu gewoon kleurloos. Ik heb echt geen idee wat dit betekent. Iemand ervaring mee?

2. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Hoi hoi

Toen ik dacht dat ik een miskraam had, had ik precies hetzelfde! Wat is dat raar he?!

Ik wil je niet bangmaken, maar ik zou jezelf toch nog even laten checken, dat kan geen kwaad.

veel liefs, Hypnose

3. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Hoi Hypnose,

Heb jij je dan laten onderzoeken? En wat kwam eruit? Ik hoop niet dat het iets ernstigs is ofzo. Je maakt me wel bang hoor nu.

4. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Nou ik ben eergisteren geopereerd, buitenbaarmoederlijke zw.schap.

Je moet niet bang worden, want het is geen symptoom ervan ofzo. Het is gewoon iets raars. Ik vond het toen ook zo raar.

Het kan nooit kwaad om je even te laten nakijken. Hoeveel weken was je en heb je een echo gehad om te kijken of je schoon bent?

5. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Ik heb dat ook bij mij lijkt het heel verdund bloed...dus waterig.....maar het schijnt wel vaker voor te komen geloof ik!

6. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Ik was 11 weken zwanger, de vrucht was 8 weken en 4 dagen oud. En nee ik heb geen echo meer gehad na de spontane miskraam, de verloskundige zei dat ze dat normaal niet doen als je niet meer bloed en geen krampen meer hebt. Dus dan gaan ze er gewoon vanuit dat je schoon bent van binnen.

7. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Ik heb net even de verloskundige gebeld en die beweert dat die waterige afscheiding niks te maken kan hebben met de miskraam. Ze zei: 'als je niet meer bloed, dan ben je gewoon schoon van binnen, zeker weten'.

En ik krijg dus ook geen echo, want dat heeft geen nut zei ze, want dan zie je toch niks als je niet meer bloed en dus schoon bent. Ze vond het maar nutteloos een echo krijgen als je toch al schoon bent. (Haar woorden).

Beetje raar allemaal. Ik hoop maar dat ze gelijk heeft. Maar ja de vraag blijft nog steeds, waar komt het dan vandaan die afscheiding?

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Wat ik zelf denk is dat je vocht vasthoud rondom je baarmoeder en dat dat dan het vocht word wat je vruchtwater zal zijn....maar ik denk dat je dat dus dan wel ergens hebt zitten en begint op te slaan in het begin van een zwangerschap.
    Dit moet weg als je hormonen ook minder worden...dus ik denk daarom dat dat zo werkt...want ik merk ook dat ik een stukje slanker ben sinds ik dat vocht verlies....en dan vooral rond mijn onderbuik en heupen!

Maar ja dat is mijn redernatie!(heb neit het gevoel dat het kwaad kan of heel ernstig iets kan zijn)

9. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    hoi ,
    ik heb na mijn MK 16jan '08 ook geen onderzoek gehad (9weken zw). Ik heb nog 2 weken gebloed maar dan was het gestopt. De VK vond het ook niet nodig om een onderzoek en zei ook dat het wel schoon zou zijn. Ik begrijp je volledig dat je toch ongerust bent en wil dat er iemand even kijkt of het echt wel zo is.. als je dat echt wil mag je dat heus vragen hoor maar het ongeruste gevoel zal wel overgaan. Begin deze week was ik nog heel ongerust maar nu voel ik me veel beter.
    Groetjes
    Anneke

Deel Deze Pagina