Hallo, Ik heb even wat positieve reacties nodig! Ik heb een erg onregelmatige cylcus, dus elke maand is weer de grote vraag wanneer ik m'n eisprong heb. Nou kreeg ik vrijdag 25sept (CD38) enorme drukkende steken links onderin m'n buik. Het kon in mijn geval natuurlijk van alles zijn, maar een week erna had ik ineens een soort tinteling/steekjes op diezelfde plek en de dag daarna een bruine drup/veeg en toen kreeg ik ineens een heeel positief gevoel, dit had ik niet eerder gehad. Meestal zet meteen m'n menstruatie door, maar deze bleef uit! Nu had ik afgelopen maandagavond en dinsdag de hele dag heel veel menstruatiekrampen.. Maandagochtend, dinsdagavond en vanochtend had ik een omg witte test Wat zeggen jullie? Moet ik hoop houden? Liefs Lisanne ____________ 45-38-24-30-43-24-59-(....dag 49)
Hoi Ik herken me hier zelf wel in, ik heb zelf ook n onregelmatige cyclus, tussen 31 en 45 dagen Volgens de calculator zou ik 27e eisprong hebben, en 24 tot en met 27 slijm gehad alleen 3e een steek rechts onderin me buik (ik twijfel of het me eisprong is of de innesteling) zelf had ik vanmorgen ook bruin bloed, heel weinig (1/3 inlegkruisje) en het zet niet door, normaal heb ik dit nooit (verder nog akelig veel klachten : diare,koude handen,buikpijn) Ik heb dinsdag met predictor vijf dagen voor NOD getest. Omo wit en vanmorgen getest met action ook Omo wit :x waarschijnlijk te vroeg getest omdat ik zaterdag/zondag me NOD heb, ik denk ook dat jij te vroeg getest heb. Welke test gebruik je? Ik denk in jou geval dat de eerste steek je eisprong is, de tweede je innesteling, dat denk ik bij mezelf ook, en n paar dagen later oud bloed van die innesteling, heb ik ook maar ik wil je niet teveel hoop geven want het kunnen ook menstruatie klachten zijn Vervelend he :x
Ja vreselijk joh! Precies dan lijken we erg veel op elkaar wat betreft deze ronde.. Ik dacht precies hetzelfde idd toen ik die krampen en de druppel kreeg dacht ik hé! Zou dit nou de innesteling zijn? Dan MOET ik toen wel m'n ei hebben gehad! Maargoed misschien zijn we idd te vroeg, hoe leuk zou het zijn om dit gemeen te hebben en beide volgende week positief mogen testen haha! Ik heb dus het weekend die druppel gehad en maandag en dinsdag heel veel krampen, als ik dan vanaf de krampen 7 dagen erbij op tel, kan ik pas volgende week testen zou je denken.. maar als ik vanaf de druppel tel is het dit weekend, spannend joh! Ik heb ook zo goed gevoel gehad deze week, echt het idee na 10 maanden van ja nu is het raak.. maar na de negatieve testen zakt de moed weer in m'n schoenen Lijkt me wel erg leuk als je me op de hoogte houdt! Bij jou lijkt het ook erg veel op een zwangerschap! Hoe lang ben je al bezig?
Ja inderdaad zou super leuk zijn, ik hou je zeker op de hoogte Wij hebben al wel lang een kinderwens,zijn 26 en zijn pas afgelopen maand (vanwege studie van m'n vriend) 29 september spontaan begonnen, ik heb me niks ingelezen of uitgezocht alleen wel altijd me menstruaties bijgehouden sinds ik gestopt ben met de pil vorig jaar november. En me slijm afgelopen maand. Dat uitzoeken begint dus nu voor mij allemaal ik hoop dat het positief is deze maand maar ik weet dat het gemiddeld 1 jaar duurt, dus ik moet niet teveel hopen ronde 1, na achteraf berekening moet m'n cyclus ook 37 dagen of langer zijn anders is me ei al weg geweest toen we begonnen, Maar wie weet ik zit nu op dag 35 Ik heb best veel klachten en een hele fijne droom gehad met kerst over de datum 3-10 (achteraf zou dat dus met de innesteling te maken kunnen hebben en dan misschien toch me eitje nog geleefd heeft 29e, afgelopen weekend een droom gehad over de datum 23 mei. Ik ben een hele wilde dromer en vaak komen ze uit dus sla ze altijd op om naderhand te kijken Pff ronde 10 voor jullie, mij zou je dan kunne oprapen denk En jij hebt ook lange cyclussen dus dan ben je al eventjes bezig Test jij met action testen of niet? Ik heb er toevallig 8 ingeslagen en ook gelijk ovulatie testen gehaald voor het geval het niet is. Heb jij verder nog symptomen?
Oh wauw gek is dat he met die dromen! Zou tot fantastisch zijn als ze ook werkelijk kloppen! Ik heb ook vaak gedroomd 1 keer dat ik een positieve test had met een digitale dus ik digitale halen maar helaas mijn droom kwam niet uit hihi. Oké wat slim om eerder te stoppen met de pil en wat ontzettend toevallig, want ik ben ook in november gestopt met de pil haha! Ik ben 10 maand bezig, maar pas de 8ste ronde hoor. Er zijn mensen die veel en veel langer bezig zijn dus ik zeg steeds tegen mezelf dat ik niet mag klagen, maargoed net als bij jullie is mijn kinderwens al heel lang en heel groot (ondanks ik nog heel jong ben hoor, ik denk dat k geboren ben om moeder te worden haha) maar heb er echt naar toegewerkt om alles op orde te hebben, een goede bodem, een eigen huis en nu ben ik er ook echt echt klaar voor. En dan is het vervelend als het wat langer duurt! Op mijn slijm is echt geen pijl te trekken, heb vrijwel nooit rekbaar slijm en deze maand als Ik terug kijk had ik gewoon heel erg waterige afscheiding en ik denk dat ik er van uit moet gaan dat ik dan m'n eisprong heb! Ohja je vroeg nog over de testen, nou ik gebruik 2 v 5 van kruidvat omdat ik daar alleen maar goeie verhalen over lees en omdat ie vrij sterk schijnt te zijn, misschien moet je die ook eens proberen?
Ohja en gek genoeg heb ik geen bijna geen symptomen alleen die krampen en sochtends af en toe misselijk, maar dat ben ik wel vaker.. Andere maanden voelde ik van alles en toen was het ook niet raak dus misschien is dat een positief dingetje?
Wij hebben precies hetzelfde, Ik vind het ook erg belangrijk om alles eerst op orde te hebben, ik heb al twee jaar sterke drang en ben dus blij dat het nu ook voor t "echie" kon. En inderdaad je hoort zo vaak dat mensen geen kinderen kunnen krijgen of lang duurt, lijkt me zo erg, zou een nachtmerrie zijn Ik leef ook echt voor m'n gevoel om moeder te worden en ik snap dat als je al best lang iets wilt en dan lang moet wachten is echt balen :x Ik heb ook n heeeeel aantal dromen wat niet uit komt dus misschien was t gewoon omdat ik t graag wil haha. Ja van Kruidvat 2v5 hoor ik inderdaad veel goede verhalen, misschien die toch maar gaan proberen Jaa kan heel positief zijn, Ik ben zoooo benieuwd
Erg he om het elke keer terwijl je het zo graag wil toch nog even om redenen opzij te moeten zetten en nu elke maand weer is het weer een grote teleurstelling! Het is echt m'n grootste droom en ik hoop ook echt dat het wachten van ons beloond wordt!
Ja ik ook het is ons gegund Ik ga als het lukt vanaf zaterdag pas weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden En ik denk dat ik zo nog ff na Kruidvat vlucht om die testen te halen
Ja nou dan doe ik gezellig met je mee! Ben bij dat ik het iig even met iemand kan delen, ik ben nooit echt zo van forums hoor maar ik lees altijd wel een heleboel dat vind ik wel fijn. Ik weet ook niet goed hoe dit allemaal werkt, maar kan ik je toevoegen in een chat ofzo wat iets makkelijker gaat dan dit zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden?
Ik lees ook vaak maar sinds eergisteren of maandag maar aangemeld voor al me twijfels te bespreken Uhm ik weet eigelijk niet of dat kan Ik ben hier pas twee of drie dagen Ik zal s kijken of het lukt