Even voor de ervarene onder ons. Ik ben wel even benieuwd. Voelen weeën echt als krampen, alsof je ongesteld moet worden zoals ik veel lees, of alsof je héél nodig moet poepen en daar buikpijn van hebt. Of kan 't ook zoals ik nu voel, om de zoveel tijd gewoon een enorme steek gevoel geven? 'T voelt namelijk niet alsof ik ongesteld moet worden, maar heb soms gewoon echt enorme steken!!!
Je kan scheutjes vruchtwater verliezen omdat je vliezen een minuscuul scheurtje kan hebben. Ik verloor een keer met het niezen een hele scheut. Ben wel een week later pas bevallen. Direct na het breken van m'n vruchtwater trouwens, en dat was zo'n 10 liter (leek het in ieder geval) Mijn vruchtwater rook echt zuur trouwens.
Ik weet niet hoe weeen voelen, maar die steken klinken mij als indalingsweeen in de oren. Daar heb ik ook al een paar weken goed veel last van, van die hele lage gemene steken waardoor je echt even in elkaar krimpt
Ik vind t erg lastig. Ene kant heb ik wel echt steken maar andere kant ook zo'n druk alsof t voelt ongesteld te moeten worden, maar geen krampen iig.